גאדג'טים: סמארטפון של LG - חוויית שימוש לא מספיק נעימה

ה-L7 מבית LG הוא סמארטפון עם יכולות בסיסיות, המחיר שלו לא מספיק נמוך והחומרה שהוא מספק בינונית

לא זול ומאוד איטי: LG מנסה להיות שחקן רלבנטי בשוק הסלולריים המקומי, אבל השקות המכשירים מתעכבות. בינתיים, משיקה החברה מספר דגמים, ביניהם L7 - סמארטפון עם יכולות בסיסיות.

ממשק: המכשיר מריץ את מערכת ההפעלה של גוגל אנדרואיד בגרסת אייס קרים סנדוויץ (4.0.3). מעליה הלבישה LG את הממשק שלה, שמציע מספר יכולות שמוסיפות לחוויה. עמוד הנעילה מספק גישה ליישומים שונים במהירות, אפליקציות לסגירת יישומים שרצים ברקע ו-QuickMemo, המאפשר לשרבט פתקים עם האצבע על-גבי המסך. מדובר ביכולת חביבה שניתנת להפעלה במהירות כאשר חייבים לכתוב הערה קצרה.

מסך וחומרה: המסך בגודל 4.3 אינץ' באיכות יחסית טובה.

הבעיה הגדולה היא האיטיות. המעבד הוא חד ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ. התוצאה - הפעלת האפליקציות איטית, ובעת שנכנסת שיחה היא נמשכת זמן רב יותר מהממוצע. סלקום מציינת את נושא האיטיות במסמך שהיא מצרפת למכשיר וממליצה לסגור אפליקציות או לאתחל אותו. מלבד זה, יש זיכרון פנימי של 4 ג'יגה עם יכולת הרחבה באמצעות כרטיס.

מצלמה וסוללה: 5 מגה פיקסל עם מיקוד אוטומטי ופלאש. האיכות נמוכה והצבעים דהויים. המנגנון לצילום פנורמה מוצלח. הסוללה בהספק של 1,700 מילי אמפר, ובקושי מצליחה להחזיק עד שעות הערב.

בשורה התחתונה: קשה להמליץ על ה-L7. המחיר שלו לא מספיק נמוך והחומרה שהוא מספק בינונית, כאשר חוויית השימוש לא מספיק נעימה.

מחיר: 1,600 שקל ברשתות האלקטרוניקה, 1,870 שקל בסלקום.

ציון: 6.5.