תשובה הצליח למחוק את אלעד קנדה ממסחר בבורסה

אלעד קנדה פועלת בקנדה ובארה"ב בתחום של רכישה ופיתוח של נכסים מניבים בתחומי המשרדים, המסחר, התעשייה, המגורים והדיור המוגן

הצעת הרכש המלאה של יצחק תשובה, באמצעות אלעד גרופ, לאלעד קנדה הצליחה ומניותיה יימחקו מהמסחר בבורסה.

אלעד גרופ הציעה לרכוש את 11.3% ממניות אלעד קנדה מהציבור תמורת 188.6 מיליון שקל, כלומר במחיר של 14.78 שקל למניה. לאחר מכן שופר מחיר הצעת הרכש ל-16.6 שקל למניה. נציין כי מאז פרסום ההצעה הראשונה המניה עלתה ב-50%.

אלעד קנדה הונפקה בבורסה באוגוסט 2010. החברה הנפיקה חבילת מניות ואופציות כשכל חבילה כללה 100 מניות, 75 כתבי אופציה מסדרה 1 ו-100 כתבי אופציה מסדרה 2 (שפקעו באוגוסט האחרון). מחירה של כל יחידה במועד ההנפקה עמד על 19.8 שקל, כאשר הצעת הרכש הכוללת, בתוספת הדיבידנדים שחילקה החברה מאז הנפקתה, משקפת מחיר של 21.99 שקל ליחידה.

"הצעת הרכש הינה בין השאר פועל יוצא של הסחירות הנמוכה של מניית אלעד קנדה מאז הנפקתה, ומכאן שאין ערך מוסף והצדקה הן מבחינת החברה והן וציבור המשקיעים, בהמשך הסחירות של החברה", מסרה החברה. "ביצוע הצעת הרכש יביא בין השאר לחסכון בעלויות עבור אלעד קנדה, ויאפשר למשקיעים לממש את אחזקותיהם במחירים הגבוהים ממחירי ההנפקה, וזאת על אף הסחירות הנמוכה במניות החברה".

אלעד קנדה פועלת בקנדה ובארה"ב בתחום של רכישה ופיתוח של נכסים מניבים בתחומי המשרדים, המסחר, התעשייה, המגורים והדיור המוגן. כמו כן, החברה עוסקת בייזום פרויקטים למגורים באזורי פעילותה. החברה מחזיקה בכ-2,800 יח"ד להשכרה, כ-1,900 יח"ד לדיור מוגן, נכסים מסחריים בהיקף של כ-225 אלף מ"ר ובשלושה מתחמי מקרקעין, הנמצאים בשלבים שונים של פיתוח יזמי של כ-4,500 יח"ד למכירה.