נייס משיקה פתרון מבוסס זיהוי קול ביומטרי למניעת הונאות

הפתרון מקנה הגנה טובה יותר על שיחות נכנסות מפני הונאות במרכזי שירות לקוחות ותורם למניעת הפסדים ולהגנה על הלקוחות

נייס הודיעה היום (ד') על השקת פתרון למניעת הונאות למרכזי שירות לקוחות המאתר דפוסי הונאה וסורק את כל השיחות אל מול מאגרים של מתחזים ידועים. הפתרון יכול להפרס במרכז השירות בפני עצמו או כחלק מחבילת הפתרונות של נייס למניעת הונאה באירגונים.

אירגונים יכולים להקטין את ההפסדים הנגרמים מהונאות ללא הערמת קשיים על השירות או התפשרות על חוויית הלקוח באמצעות גישה רב-שכבתית הכוללת טכנולוגיה לא פולשנית לזיהוי קול ביומטרי, ניתוח דיבור ונתונים נוספים ויכולות זמן אמת.

לפי חברת המחקר Aite Group, שיעור ההונאה במרכזי שירות לקוחות נמצא במגמת עלייה, ובעוד שעסקים רבים הכירו בצורך להגן על המידע של הלקוח ולאבטח עסקאות מקוונות, הערוץ הטלפוני הפך למטרה להונאה. חברת המחקר Data Monitor מעריכה כי 20% מקורבנות מקרי ההונאה יעזבו את החברה בה קרה המקרה.

הפתרון של נייס למניעת הונאה במרכזי שירות מאפשר לחברות לזהות במדויק מתקשרים שכוונתם לבצע הונאה על פי דפוס הקול הייחודי להם תוך שימוש בטכנולוגיית זיהוי קול ביומטרי להשוואה של כל שיחה ושיחה עם רשימת חשודים הידועים כמתחזים. הפתרון עושה גם שימוש בפתרון ניתוח המידע של נייס לאיתור תבניות הונאה ונסיונות הנדסה חברתית המבוססים על ניתוח דיבור, זיהוי רגשות, תבניות דיבור ואינטראקציות.

"מרכז השרות הוא מטרה מרכזית למתחזים ועל החברות להיות מוכנות על מנת להבטיח כי תחום זה של עסקיהם מוגן היטב כמו עסקאות מקוונות. באמצעות מינוף הידע הרב שנייס צברה בתחום מרכזי שירות ובתחום מניעת ההונאות שלנו יצרנו פתרון מקצה לקצה המציע מניעת הונאה פרואקטיבית, הנחיות בזמן אמת וניהול אירוע ההונאה", אמר יוחאי רוזנזבלט, נשיא קבוצת מוצרי האנטרפרייז בנייס.