גיא לרר: "מי שהיה בפייסבוק לא הופתע מנפתלי בנט"

גיא לרר ב"קלוז-אפ" בגלובס TV: "עשינו עם איילת שקד ראיון לפני שנתיים וחצי. היא היתה צעירה מגומגמת שלא הייתה מתורגלת במצלמות. זה עבר לה"

כ"שצינור לילה" עלתה לאוויר בשנת 2010, היא הייתה פינה לילית נידחת וחתרנית שהייתה רחוקה מלאיים על שידורי החדשות המרכזיים. אלא שגיא לרר הימר על הסוס הנכון בדיוק בזמן. בראיון לתוכנית "קלוז-אפ" בגלובס TV הוא מספר שאפילו נפתלי בנט מדבר על חשיבות הפייסבוק והרשת במערכת הבחירות הנוכחית.

- אתה אומר שבנט הוא בעצם יציר פייסבוק?

לרר: "אני חושב שכן. קם דף פייסבוק קטן בשם 'ישראל שלי' שעשה המון רעש ברשת".

- זו היתה איילת שקד?

"כן. ונפתלי בנט מאחורי הקלעים. עשינו את הראיון עם איילת שקד ממש כש'צינור לילה' עלתה לפני שנתיים וחצי. היא היתה צעירה נאה ומגומגמת שלא הייתה מתורגלת במצלמות טלוויזיה. זה עבר לה".

- עם כל הרעש והבאזז, התוכנית שלך עדיין משודרת בחצות.

"בסופו של דבר אתה אומר 'רגע'. אני ארוויח עוד אחוז או שניים ברייטינג אם נשודר מוקדם יותר, אבל מה אני אפסיד בתמורה? אני אפסיד את היכולת שלי לומר את מה שאני רוצה, להשתמש דווקא בנידחות של השעה על מנת לעשות דברים קצת אחרת, לא להיות חייב שום דבר לאף אחד".

- רייטינג בסופו של דבר מדבר?

"אני חושב שלא היו, ואין, ומקווה שלא יהיו תלונות לרייטינג של 'צינור לילה' ביחס לשעת השידור, ביחס למשבצת שממול. אני חושב שגם אם בעתיד תהיה פגיעה ברייטינג, אנחנו מספיק בוגרים. אבל ברוב הפעמים אומרים לי 'עזוב, הכול בסדר, הרייטינג שלך בסדר'".

לדברי לרר, "כל מה שהולך בפייסבוק חייב לעבור בדיקה לפני הפרסום. בלי עיבוד של הדברים, חייבים להבין שהרבה פעמים יכולים אנשים להשתמש ברשתות החברתיות על מנת לנסות להפיל אותך, לשקר לך, לחבל במזיד בכלי תקשורת מסורתי, עם כל מיני קמפיינים שלא היו ולא נבראו, ולי יש ניסיון בזה. אותי מנסים להפיל כבר 6 שנים עם כל מיני קמפיינים פיקטיביים".

- נפלת גם?

"כן".

צפו בראיון המלא...