תקציב הפרסום של Power Card עובר ל"לעומק התודעה"

‎‎היקף תקציב הפרסום הריאלי של מועדון הלקוחות עומד על כ-750 אלף דולר בשנה‏

‎‎תקציב הפרסום של מועדון הלקוחות ‏Power Card‏ עובר למשרד הפרסום "לעומק התודעה" - כך נודע ל"גלובס".

התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי. קודם לכן הוא טופל במשרד הפרסום אדלר-חומסקי.

‏מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ‏Power Card‏ לשנת 2012 עמד על 2.4 מיליון דולר במחירי מחירון. בשנת 2011 פרסמה החברה בהיקף דומה. המשמעות היא שהיקף הפרסום הריאלי של החברה עומד על כ-750 אלף דולר בשנה.

‏Power Card‏ הוא מועדון הלקוחות הוותיק ביותר בישראל, המונה מעל ל-120 אלף לקוחות ומעניק הטבות והנחות למגוון רחב של רשתות מובילות בפריסה ארצית, מכל התחומים: דלק, מזון, תיירות ונופש, ביגוד, ספורט, ילדים ומתנות.

בין הרשתות עמן עובד המועדון ניתן למצוא את הום סנטר, טויס אר אס, תחנות הדלק TEN, מגה ספורט, בסט ביי, ביתילי, זר פור יו, ביג בוקס, סליו, אפריל, אקססורייז, השטיח המעופף, טלאפרמה וסאקוני.‏

מועדון ‏Power Card‏ מופעל על-ידי חברת כרטיסי האשראי ‏cal‏ וקבוצת פישמן באמצעות כרטיס ויזה או דיינרס.

‏* ‎‎אליעזר פישמן הוא בעל השליטה בעיתון "גלובס".