ליברמן על פניית הח"כים לנאמן: "פגיעה בביטחון המדינה"

ליברמן על פניית חברי הכנסת טיבי, חנין וגלאון לשר נאמן בדבר האפשרות שאזרח אוסטרלי התאבד בכלא בישראל: "אותם ח"כים מנסים שוב ושוב להצדיק את האויב"

"יש כאן מקרה של חברי כנסת שהחליטו לנצל את החסינות שלהם כדי לעקוף את הוראות הצנזורה הצבאית ולפגוע בביטחון המדינה. ועדת הכנסת וועדת האתיקה של הכנסת חייבות לעשות פנייה ולקבל פה החלטות" - כך אמר הבוקר (ד') אביגדור ליברמן בראיון לגלי צה"ל.

ליברמן התייחס לפניות של מספר חברי כנסת אתמול (ג') בשאילתות לשר המשפטים יעקב נאמן, בנוגע לשאלה אם אזרח אוסטרלי התאבד בתוך הכלא הישראלי תחת זהות בדויה. בין חברי הכנסת שהעבירו את השאילתות בעניין, בלטו אחמד טיבי מרע"מ-תע"ל, דב חנין מחד"ש וזהבה גלאון ממר"צ.

"אני לא יודע על מה מדובר", אמר ליברמן. "אין לי מידע, אין לי שום אינפורציה על העניין, אבל לפי איך שזה מוצג בתקשורת ולאור היכרותי עם הנפשות הפועלות - יש פה פשוט ניסיון לפגוע בביטחון המדינה".

עוד הוסיף ליברמן: "האנשים האלה (חברי הכנסת האמורים) מנסים פעם אחר פעם להצדיק את האויב, נמצאים עם האויב בזמן המלחמה - גם במלחמת לבנון השנייה, גם ב'עופרת יצוקה' וגם ב'עמוד ענן' - ומתייצבים לצד המחבלים. אחמד טיבי הוא נציג נאמן של ארגוני טרור בכנסת ישראל".