הקלאסיקו עדיין לא המשחק הכי יקר בעולם

שמינית גמר הצ'מפיונס בין ארסנל לבאיירן ב"אמירייטס" הוא היקר ביותר בשוק הכרטיסים מיד שנייה - 488 דולר; ריאל-מנצ'סטר? רק 181 דולר

שלבי ההכרעה של ליגת האלופות שהחלו אתמול עם שני משחקי שמינית הגמר, נותנים הזדמנות נוספת לבחון עבור איזה משחקים מוכנים אוהדים לשלם את הכסף הגדול ביותר. מאחר שכרטיסים בקופות לרוב המשחקים כבר לא ניתן להשיג, הדרך הטובה ביותר היא לבחון את שוק הכרטיסים מיד שנייה שמפעיל האתר הפופולרי viagogo.com.

הכרטיס היקר ביותר של משחקי שמינית גמר ליגת האלופות הוא דווקא זה שייערך בשבוע הבא בלונדון, בו תארח ארסנל את באיירן מינכן: הכרטיס הזול ביותר למשחק הזה יעמוד על 488 דולר.

דווקא למשחק המסקרן של שמינית הגמר, שייערך הערב בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד ב"סנטיאגו ברנבאו", נמכרים כרטיסים עבור 181 דולר בלבד. למשחק הגומלין באולד טראפורד בעוד שבועיים המחירים כבר עומדים על 290 דולר לכרטיס הכי זול. גם המשחק המסקרן בשבוע הבא ב"סן סירו" בין מילאן לברצלונה לא מדורג בצמרת מבחינת מחירי הכרטיסים - הכרטיס הזול ביותר למשחק נמכר עבור 151 דולר.

הכרטיס הזול ביותר מבין משחקי שמינית גמר ליגת האלופות הוא זה שייערך בגרמניה, בין בורוסיה דורטמונד לשחטאר - 79 דולר. את הטירוף בטורקיה אפשר להבין לפי מחירי הכרטיסים למשחק הלא מאוד אטרקטיבי באיסטנבול, בין גלטסראי לשאלקה הגרמנית, אליו נמכר כרטיס הזול ביותר עבור 267 דולר.

ואיפה עומד הקלאסיקו הספרדי הגדול בהשוואה למשחקי ליגת האלופות? מתברר שאפילו המשחק היוקרתי ביותר היום בעולם הכדורגל עדיין זול יותר ממשחקים בליגת האלופות. משחק הליגה בו תארח ריאל מדריד את ברצלונה ב-2 במארס נמכר עבור 286 דולר מינימום, בעוד הגומלין בגביע המלך אותו תארח ברצלונה כמה ימים מוקדם יותר נמכר עבור 227 דולר. עם זאת, ניתן לשייך את העניין גם לעובדה שמאבק האליפות בספרד הוכרע באופן מעשי וגם מצבה של ריאל מדריד לא מותיר לה סיכוי גבוה מדי בגביע המלך אחרי 1-1 שהשיגה אצלה בבית.