עסקת השנה? "הטיימס": וויין רוני בדרך לפריז סן-ז'רמן

על-פי הדיווח, מועדון המיליארדרים מצרפת, שנמצא בבעלות קטארית, עשוי לצרף בקיץ לסגל את כוכבה של מנצ'סטר יונייטד, בתמורה ל-40 מיליון ליש"ט

קבוצת המיליארדרים של פריז סן-ז'רמן, שנמצאת בבעלותה של נסיכות הנפט קטאר, ממשיכה במאמציה להתחמש בשחקני רכש יקרים. "הטיימס" הלונדוני פרסם הבוקר כי המועדון הצרפתי צפוי לפנות בקיץ למנצ'סטר יונייטד, במטרה להחתים את כוכב הקבוצה, וויין רוני. על-פי הפרסום, צפויה פ.ס.ז' להציע עבור החלוץ כ-40 מיליון ליש"ט.

רוני, 27, הוא בכיר המשתכרים של יונייטד, עם משכורת שעומדת על 250 אלף ליש"ט נטו בשבוע. בפ.ס.ז' לקחו החלטה עקרונית לצרף חלוץ בכיר נוסף לצידו של זלאטן איברהימוביץ', שהגיע למועדון בקיץ, ורוני מסתמן עבור הקבוצה כמטרה זולה וריאלית יותר משמות כגון אדינסון קבאני (נאפולי), רדאמל פלקאו (אתלטיקו מדריד) ורוברט לבנדובסקי (דורטמונד), שמחזורים כולם על-ידי קבוצות העילית של אירופה.

רוני כבש 139 שערים ב-270 הופעות ביונייטד, אבל ראשי המועדון, משפחת גלייזר האמריקאית, כבר הראתה בעבר שאין לה בעיה למכור את כוכביו: כזכור, הם מכרו ב-2009 בעסקת השיא ההיסטורית של הכדורגל העולמי את כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד, בתמורה ל-80 מיליון ליש"ט.

מאז שהשתלטו הקטארים על פ.ס.ז' בקיץ 2011, הם הוציאו יותר מ-250 מיליון אירו על רכש, ובינתיים הכסף מדבר: הקבוצה מדורגת ראשונה העונה בליגה הצרפתית, ונמצאת בעמדת זינוק מצוינת להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות.