הפרסומת של בזק עם גידי גוב - הכי זכורה ואהובה השבוע

הפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, מדורגת שנייה בדירוג הזכורות

בשבוע הראשון לעלייתה לאוויר, הפרסומת החדשה של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מובילה את טבלאות המדד.

הפרסומת מתקשרת את מהלך שדרוג מהירות הגלישה ללקוחות החברה, ובה נראה הפרזנטור הקבוע גידי גוב מוריד בטעות את הסרט "רוקי" בפורטוגזית.

הפרסומת מובילה את דירוג הפרסומות האהובות, אך רושמת עוצמת אהדה הנמוכה ב-10% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 22%.

בדירוג הזכורות, הפרסומת של בזק מובילה עם 12.3% - שיעורי זכירה הגבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 11.5%.

פרסומת נוספת שמצליחה להיחרת בזיכרון הצופים בשבוע הראשון לעלייתה לאוויר היא הפרסומת של קופת-חולים מכבי, שמדורגת שנייה בשיעורי הזכירות. עם זאת, הפרסומת מצליחה פחות מבחינת האהדה, ומדורגת בטבלה זו רק במקום החמישי.

יובל בנאי נכנס לטבלה

שני כהן, המגלמת את המזכירה של סוכן הביטוח שוקה מביטוח 9 מיליון, מצליחה שוב לכבוש את לב הצופים ומדורגת בטבלת האהובות במקום השני.

מלבד הפרסומת של בזק, משרד הפרסום אדלר-חומסקי מתברג לטבלה עם שתי פרסומות נוספות: פולקסווגן גולף בכיכובו של יובל בנאי, ובזק בינלאומי בכיכובו של תמיר מ"האח הגדול".

הפרסומת של בזק היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה של כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר, הפרסומת של קפה טורקי עלית הייתה המושקעת ביותר, עם סך ההשקעה נמוך יותר שעמד על כ-1.2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 444 (לעומת 440 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים נשאר בהיקף דומה לזה של השבוע שעבר, ועומד על כ-44 מיליון דולר (43.9 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומות זכורות ואהובות
 פרסומות זכורות ואהובות