חשד: גבר ירה למוות באשתו לעיני בתם בפתח-תקווה

אישה כבת 50 נמצאה ירויה ללא רוח חיים ברכבה בצומת עין גנים ■ בעלה, מאבטח במקצועו, חשוד כי ירה בה במהלך ויכוח ■ בתם הייתה עדה לאירוע

טרגדיה אמש (ג') בפתח-תקווה: אישה כבת 50 נמצאה ירויה ללא רוח חיים ברכבה בצומת עין גנים בעיר. כוחות גדולים של משטרה הוזעקו למקום ועצרו את בעלה של האישה, גם הוא בשנות ה-50 לחייו, בחשד לרצח. על-פי המשטרה, ברכב שהתה באותו הזמן בתם בת ה-14 של הזוג והייתה עדה לאירוע הקשה.

לטענת השוטרים, לאחר המעשה הגבר התקשר למשטרה והודיע להם: "יריתי למוות באשתי". מבדיקת המשטרה עלה כי הגבר הוא מאבטח במקצועו ונושא רישיון לאקדח.

פרמדיקים של מד"א שקיבלו את הקריאה סמוך לשעה 21:30 קבעו את מותה של האישה לאחר שנמצאה ירויה בראשה. על-פי החשד, בין השניים התנהל ויכוח שבמהלכו שלף הגבר אקדח וירה למוות באישתו.

"אנשים שלנו שהגיעו למקום סיפרו כי המחזה היה קשה מאוד", סיפר איש צוות של זק"א. "הרכב חסם באלכסון את שני הנתיבים, ובתוכו נמצאה האישה כשהיא ללא רוח חיים".

"הילדה ראתה הכול והייתה המומה"

"הילדה שלהם הייתה במקום המומה לגמרי. היא ישבה על המדרכה ולא האמינה", סיפרו עדי ראייה. לדבריהם, הילדה סיפרה כי הוריה רבו בנוגע ליחסים שלהם, ואז "הוא פשוט ירה לה שני כדורים בראש".

"הגענו למקום כשהאישה שכבה על הכביש בסמוך למכונית. היא הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, וסבלה מפגיעת ירי. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה", סיפר מעוייה כבהא, פרמדיק מד"א, שהוזעק למקום. צוות מד"א טיפל גם בילדה בשל הטראומה שעברה.