איסתא | לפני כולם

תקציב הפרסום של איסתא עובר למשרד ליאו ברנט

התקציב, בהיקף כ-750 אלף דולר, עובר עקב מינויו של גיא קלנר למנכ"ל המשרד

משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל (רגב-קויצקי) קוטף את הפרי הראשון של מינויו של גיא קלנר למנכ"ל המשרד: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של חברת התיירות איסתא, שטופל ב-3 השנים האחרונות בענבר-מרחב-ניסן, עובר לליאו ברנט בעקבות מינויו של קלנר למנכ"ל.

קלנר אישר את הידיעה.

אין זה מהלך מפתיע, שכן בשנים האחרונות משמש קלנר כצלע המקצועית של איסתא בענף הפרסום. קלנר היה בעבר יו"ר דירקטוריון איסתא. כשהצטרף לענף הפרסום בתפקיד מנכ"ל ענבר-מרחב, הועבר אליו התקציב שטופל באותה תקופה בבאומן-בר-ריבנאי בהדרגה. בהתחלה הועבר תקציב האינטראקטיב, ולאחר מכן הועבר למשרד גם שאר תקציב החברה. עד לפרישתו שימש קלנר כמנהל המקצועי של איסתא בענבר-מרחב-ניסן.

לפני מספר חודשים קלנר קיבל החלטה לפרוש מענבר-מרחב-ניסן - זאת לאחר שהתברר כי לא יהפוך להיות שותף משמעותי.

כבר עם פרישתו השתלב קלנר בקבוצת פובליסיס ישראל - בתחילה כמי שאמור היה לפעול תחת יורם באומן כמנהל הפיתוח העסקי של הקבוצה, ובהמשך, כשפרשה מנכ"לית רגב-קויצקי הדר גור-אריה, מונה קלנר למנכ"ל המשרד.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי איסתא הוציאה בשנים האחרונות על פרסום בממוצע כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון. במחירים ריאליים מדובר בכ-750 אלף דולר.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988