קריימר: אתם חייבים להחזיק במניה כזו שתציל אתכם ממפולת

קריימר: "בתיק השקעות מגוון של 5 מניות, לפחות מניה אחת חייבת להיות דפנסיבית, כזו שמחלקת דיבידנד גדול שתגן עליך כמעט בכל מצב"

למרות האופוריה של המשקיעים, שמובילה את המדדים המרכזיים בוול סטריט לשיאים חדשים כמעט מדי יום בשבועות האחרונים, ג'ים קריימר, הפרשן הכלכלי של CNBC טוען כי חשוב להחזיק גם במניות דפנסיביות למקרה ש"הדובים יתעוררו" וישימו קץ לשוק השורי המתמשך.

"אתם חייבים להחזיק במשהו שיחזיק מעמד במקרה של מפולת ואפילו יעלה קצת", אומר קריימר. "בתיק השקעות מגוון של 5 מניות, לפחות מניה אחת חייבת להיות דפנסיבית, כזו שמחלקת דיבידנד גדול שתגן עליך כמעט בכל מצב, אפילו אם נראה שרכישת מניה שכזו היא בזבוז כסף בעת של שוק שורי עצום".

באופן ספציפי יותר הפרשן הצבעוני ממליץ למשקיעים על מניה דפנסיבית כגון Glaxosmithkline Plc (סימול: GSK-GB), הנחשבת ליצרנית התרופות הגדולה ביותר בבריטניה. גלקסו-סמית'-קליין מחלקת דיבידנד "שמן" המעניק תשואה של 5.8%. אומנם רווחי חברות התרופות צנחו בתקופה האחרונה אך קריימר סבור כי הן יעשו קאמבק גדול בקרוב. בנוסף, החברה הגישה בשנה האחרונה בקשות לאישור של 6 תרופות חדשות עם פוטנציאל להכנסות של מאות מיליארדי דולרים ואנליסטים רבים טוענים כי קצב הצמיחה של החברה יעמוד על 8.4% בשנים הקרובות.