חלק מתקציב הפרסום של קידום עוזב את יהושע TBWA

היקף התקציב של הקבוצה כולה עמד ב-2012 על 3.3 מיליון דולר במחירי מחירון

משרד הפרסום יהושע TBWA מאבד את החלק הארי בתקציב הפרסום של קבוצת קידום: ל"גלובס" נודע כי בקבוצה הוחלט שלא להשאיר במשרד את תקציב המותג קידום ולהעבירו למשרד פרסום קטן בשם FOUR. תקציב המותג "וול סטריט" יישאר ביהושע.

השינויים הם כתוצאה מהחלפת הבעלות על הקבוצה, ולאחר שהיא נמכרה לעמנואל קוזינץ.

עד שנת 2006 התנהלה קבוצת קידום ללא משרד פרסום, הקריאייטיב נעשה על-ידי צוותי פרילנסרים, והמדיה נרכשה על-ידי יוניברסל מקאן. לאחר מכרז שנערך ב-2006 זכה בתקציב גלר-נסיס, וב-2009 הוא הועבר ליהושע.

תקציב הפרסום של הקבוצה עמד בשנה החולפת על 3.3 מיליון דולר במחירי מחירון. מתוכו למותג "קידום" הוקצה פרסום בשווי 1.9 מיליון דולר, ולמותג "וול סטריט" (לחמן שלעבר) הוקצה 1.4 מיליון דולר.

קבוצת קידום אינה נמנית עם המפרסמים הגדולים בישראל, אך אחד המהלכים הפרסומיים שלה, תחת הסיסמה "לך תצטיין", נחקק בספרי ההיסטוריה של ענף הפרסום הישראלי.

הקמפיין, שעלה עוד טרם עליית הטלוויזיה המסחרית לאוויר, הגיע לבג"ץ, לאחר שרשות השידור ומנהל הרדיו פסלו את שידור התשדיר, בשל חשש לפגיעה ברגשות הציבור ואי-עמידתו, לטעמם, באמת מידה של טעם טוב, בשל הקונוטציה לקללה "לך תזדיין".

שופטי בג"ץ החליטו בזמנו בדעת רוב לכפות על רשות השידור לשדר את התשדיר, בנימוק כי התשדיר לא הציב יסוד אובייקטיבי לפגיעה ברגשות הציבור.

קבוצת קידום נוסדה בשנת 1981, והיא כיום חברת החינוך הפרטי הגדולה בישראל. החלק הגדול של הקבוצה הישראלית היא חברת "קידום לך תצטיין", שמחזיקה סניפים ברחבי הארץ להכנה לבחינות פסיכומטרי וללימוד מבוגרים. בנוסף בבעלותה סניפים של בית-הספר לחמן שנרכשו ב-1989, מוסד "וול סטריט" ללימודי אנגלית מקוונים וכן הוצאה לאור של ספרי הלימוד וההדרכה לבגרויות ולפסיכומטרי.