עונשו של ברק הירשזון קוצר: ישוחרר מהכלא בעוד חודש

ועדת השחרורים שליד שב"ס החליטה לקצר ב-3 חודשים את עונשו של ברק הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר, שנדון ל-7 חודשי מאסר בגין נהיגה בשכרות

העונש קוצר: ברק הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, שנדון ל-7 חודשי מאסר בגין נהיגה בשכרות, ישוחרר מוקדם מהצפוי. ועדת השחרורים שליד שב"ס קבעה כי עונשו יקוצר ב-3 חודשים לאחר שישתלב בתוכנית שיקום. הוא ישוחרר מטעמי התנהגות טובה, חרטה ושיקום.

ברק הירשזון החל לרצות עונש מאסר בפברואר האחרון לאחר שנהג בשכרות ופצע באורח קשה את חברתו נועם סלומון. כתוצאה מההחלטה, עונשו של הירשזון יקוצר ב-3 חודשים והוא ישוחרר ב-6 ביוני, בכפוף לתוכנית שיקום האסיר, ללא תנאים מיוחדים.

"ברק עמד היום בכל הפרמטרים שמצדיקים את שחרורו, הוא הביע חרטה עמוקה והתנצל בפני המשפחה", אמרה לחדשות 2 באינטרנט עו"ד רותם טובול, שייצגה את הירשזון. משפחתה של נועם סלומון נמנעה מלתת את עמדתה בעניין.

הורשע בנהיגה בקלות-ראש

בפברואר האחרון, כשהוא מלווה במספר מצומצם של חברים, הגיע ברק הירשזון לכלא "מגידו", שם החל לרצות את העונש שנגזר עליו. בני משפחת הירשזון - בהם אביו ששוחרר מהכלא חודש לפני כן - לא התייצבו בבית הכלא כדי לתמוך בו.

בסוף 2012 הרשיע בית המשפט לתעבורה בתל-אביב את הירשזון בביצוע עבירות של נהיגה בקלות-ראש, נהיגה בשכרות וגרימת חבלה של ממש.

לפני כשנה איבד הירשזון שליטה על האופנוע בו נהג סמוך למתחם "סי אנד סאן" בתל-אביב. בתאונה נפצעה באורח אנוש חברתו של הירשזון, נועם סולומון בת ה-23, שרכבה איתו על האופנוע. להירשזון היו 25 עבירות תנועה קודמות.

חודש לפני שהירשזון הבן נכנס לכלא, השתחרר אביו, שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, מכלא "חרמון", לאחר שריצה 3.5 שנות מאסר בגין הרשעתו בגניבה מהסתדרות העובדים הלאומית. הירשזון האב נדון למאסר של 5 שנים ו-5 חודשים, אך שירות בתי הסוהר קיצר את עונשו בשליש.