סקר הפרסומות: קופ"ח מכבי שוב הכי אהובה; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מכבי מדורגת זה השבוע השני בראש דירוג האהובות, ובפער ניכר מיתר הפרסומות

הפרסומת של מכבי שירותי בריאות, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA ובכיכובו של אדיר מילר, מדורגת בשבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר, כאשר השבוע הפרסומת מדורגת בהקשר זה בפער גדול בהשוואה לשאר הפרסומות במדד. שיעורי האהדה לפרסומת של מכבי שירותי בריאות דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.3%.

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי ובכיכובו של הפרזנטור הקבוע גידי גוב, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.2%.

הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של בנק דיסקונט, עם סך השקעה דומה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ממשיך במגמת העלייה שהחלה לפני כשבועיים, ועומד על 496 (לעומת 478 בשבוע שעבר), אם כי בהשוואה לשבוע שעבר, ניכרת ירידה קלה בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים.

השבוע סך התקציבים עומד על כ-43.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-46.1 מיליון דולר בשבוע שעבר.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות