גוגל: 900 מיליון משתמשי אנדרואיד וגרסה חדשה לגלקסי S4

(עדכון) - המניה משלימה זינוק של 62% בשנה ■ משיקה שירות מוסיקה שיאפשר לסרוק מיליוני שירים בעלות חודשית ■ הודיעה גם על גרסה מותאמת של הסמסונג גלקסי S4

מספר משתמשי האנדרואיד בעולם הגיע ל-900 מיליון. כך הכריזה הערב (ד') גוגל בכנס המפתחים שלה. רק לפני שנה עמד המספר על 400 מיליון. גוגל שואפת להגיע בקרוב למיליארד משתמשים, כאשר מבחינתה, מספר האנשים בעולם - 7 מיליארד, הוא המטרה שלה.

בכנס המפתחים ה-6 שלה הציגה גוגל עוד מספר שירותים ופיתוחים חדשים.

גלקסי S4 נקי

חובבי פלטפורמת האנדרואיד של גוגל אוהבים מאוד לרכוש את הסמארטפונים אותם משווקת גוגל, תחת המותג נקסוס. הסיבה לכך היא מערכת הפעלה ללא תוספות של יצרניות הטלפונים, המציעה בהרבה מקרים חוויה נקיה מיישומים לא הכרחיים וגם מהירות תגובה טובה יותר. כמו כן, מכשירי נקסוס מקבלים עדכוני גרסה לאנדרואיד ראשונים ולא צריכים לחכות זמן רב, עד שהיצרניות מחליטות להוציא את העדכון למשתמשים שלהם.

גוגל וסמסונג החליטו להתאים את הגלקסי S4 החדש לשיטה הזו, כך שלקוחות שיהיו מעוניינים בכך, יוכלו לקנות את הסמארטפון המבוקש של היצרנית הדרום קוראינית, ללא מעטפת התוספות שלה. הגלקסי S4 החדש יהיה זמין לרכישה בחנות האינטרנט של גוגל - גוגל פליי ב-22 ליוני ב-650 דולר והוא יכלול חיבור לרשתות מדור 4 (LTE) ונפח אחסון של 16 ג'יגה.

רדיו גוגל

גוגל מציעה כבר תקופה ארוכה שירות מוזיקה, המאפשר רכישה של אלבומים, שירים בודדים וגם אפשרות לאחסן את אוסף המוזיקה של המשתמש בענן ולהקשיב לו מכל מכשירי האנדרואיד שברשותו וגם מהדפדפן במחשב, מבלי שיצטרך להוריד אותם לכל סמארטפון או טאבלט. עכשיו גוגל משיקה שירות בשם All Access, המאפשר ליצור באופן אוטומטי תחנות רדיו לפי טעמו המוזיקלי של המשתמש.

מדובר בשירות שבמבט ראשון, מזכיר מוצרים כמו פנדורה או ספוטיפיי, הפופולאריים מאוד. השירות החדש של גוגל, יהיה זמין כרגע רק בארה"ב במכשירי אנדרואיד ובדפדפן במחשב בעלות של 10 דולר לחודש, כאשר תהיה גרסת ניסיון במשך 30 יום.

שמירות משחקים בענן

בתחום הגיימינג, גוגל מציעה לחובבי המשחקים בסמארטפונים ובטאבלטים שלה, לשמור התקדמות במשחקים, כמו מעבר לשלב גבוה בענן. בצורה הזו, ניתן להמשיך את המשחק ממכשיר אחר, מבלי שצריך להתחיל אותו מהתחלה.בתצורה הזו, ניתן גם יהיה לשמור תוצאות והישגים.