משרדי עוה"ד פרל-כהן-צדק-לצר וברץ מתמזגים

פרל-כהן-צדק-לצר-ברץ ימנה 101 עו"ד ו-18 עורכי פטנטים ויהפוך לאחד המשרדים הגדולים ■ עו"ד זאב פרל: "אנו יוצרים נבחרת מקצועית מהשורה הראשונה"

המגמה של מיזוגים בין פירמות עורכי הדין ויצירת משרדי ענק שמסוגלים להעניק מגוון שירותים רחב ללקוחות (One Stop Shop) הולכת וצוברת תאוצה. בחודשים האחרונים התמזגו משרד עורכי הדין מיתר, ליקוורניק, גבע & לשם ברנדויין עם משרדה של עו"ד דליה טל; ומשרד שבלת מיזג לשורותיו שליש מפעילותו של משרד עורכי הדין זלצמן, גילת, קנולר, גראוס, סלומון.

היום (ד') הודיעו שני משרדים בולטים נוספים על החלטתם להתמזג. משרד עורכי הדין פרל-כהן-צדק-לצר, המונה 85 עורכי דין ועורכי פטנטים, ומשרד עורכי הדין ברץ, שמעסיק 35 עורכי דין.

המשרד הממוזג, שייקרא "פרל-כהן-צדק-לצר-ברץ", ימנה 101 עורכי דין ו-18 עורכי פטנטים שאינם עורכי דין, ויהפוך לאחד המשרדים הגדולים בארץ.

פרל-כהן-צדק-לצר הוא אחד המשרדים המובילים בארץ בתחום הקניין רוחני, משפטי אינטרנט, משפט מסחרי וייעוץ בעיקר לחברות טכנולוגיה (היי-טק, ביו-טק, אנרגיות מתחדשות ועוד), ועוסק גם במשפט מסחרי כללי, ליטיגציה, דיני עבודה ונדל"ן.

באחרונה דורג משרד פרל במקום השני בדירוג משרדי עורכי הפטנטים בארץ של חברת דן אנד ברדסטריט. עם לקוחותיו המרכזיים נמנים גופים שונים בהם גופי מחקר מדעיים וכן חברות רב-לאומיות וישראליות בתחומים עתירי ידע.

משרד ברץ מתמחה במשפט מסחרי, ליטיגציה, היי-טק, ביו-טק ונדל"ן. המשרד מייצג גופים ישראליים וזרים מובילים רבים.

לפירמה הממוזגת, "פרל-כהן-צדק-לצר-ברץ", ישנם משרדים בתל-אביב, הרצליה וחיפה. פרל-כהן הוא היחיד בין המשרדים הישראליים המובילים שיש לו פעילות עצמאית גלובלית בניו-יורק, בבוסטון ובלונדון. בנוסף, יש לו פעילות בקנדה, ברוסיה ובמדינות נוספות במזרח אירופה.

לדברי השותף-המנהל בפרל-כהן, עורך הדין ועורך הפטנטים זאב פרל, שבירך על המהלך, "ברץ הוא אחד המשרדים המובילים בתחומי המשפט המסחרי, ליטיגציה, טכנולוגיה, שוק ההון, דיני עבודה ומקרקעין, שבהם אנו עוסקים באופן מסורתי. אך רצינו להגדילם משמעותית על מנת לתת מענה כמותי ולא רק איכותי ללקוחות. יחד עם עורכי הדין ממשרד ברץ אנו יוצרים נבחרת מקצועית מהשורה הראשונה בכל תחומי עיסוקינו".

עורך הדין ועורך הפטנטים מרק כהן ציין כי "המשרד הממוזג יחזק את מעמדנו בשוק הבינלאומי ובארץ וייתן ללקוחותינו מענה מקצועי בתחומים רבים, גם בארה"ב, באירופה ובמדינות חבר-העמים".

לדברי השותף-המנהל של ברץ, עו"ד בני ברץ, "תנאי להצלחת משרד, מעבר ליכולת המקצועית, הוא תרבות ארגונית דומה. מצאנו בפרל-כהן יכולת אנושית ותרבות ארגונית שאיפשרו מהלך זה ללא התלבטויות".

- אתם עוסקים בתחומים משיקים. האם לא מדובר במיזוג של "הרבה מאותו דבר"?

פרל: "לא מדובר במיזוג של 'הרבה מאותו דבר', אלא בחיבור בין היכולות הייחודיות של פרל-כהן בתחום הקניין הרוחני והפטנטים, לבין המגוון המקצועי ותחומי העיסוק המסחרי של ברץ. שילוב תחומי ההתמחות של שני המשרדים יוכל לתת מענה רחב היקף ללקוחות מגוונים".

- איך המיזוג יתבצע בפועל?

פרל: "במסגרת המיזוג יאוחדו המחלקות שבהן קיימת חפיפה בין פעילות המשרדים. השותפים הבכירים במשרד ברץ, עורכי הדין יעל ברץ, אנה משה ובני ברץ, ינהלו את המחלקות הללו במשרד הממוזג. עו"ד דורון לצר, השותף הבכיר בתחום המסחרי בפרל-כהן, יעבור לניו-יורק וינהל את המחלקה המסחרית בפירמה המסונפת בארה"ב, יחד עם עו"ד עודד קדוש, השותף האחראי על הסניף בבוסטון.

"שותפים בתחום הקניין הרוחני, עורכי הדין זאב פרל, מרק כהן, נחמן כהן-צדק, גיא יונאי, חיים רביה ודור כהן-צדק, ימשיכו לטפח את תחום הקניין הרוחני במשרד הממוזג. עו"ד זאב פרל ישמש כשותף-המנהל של המשרד הממוזג, פרל-כהן-צדק-לצר-ברץ".