מצלמת האבטחה בבנק בב"ש חושפת את מסע הרצח של איתמר אלון

תמונות מצלמות האבטחה מסניף בנק הפועלים בבאר-שבע חושפות את מסע הרצח במקום: הירי, החילוץ והפצועים ■ לא נשמעים בהם כמובן הקולות - אבל די בתמונות כדי להעביר את הפחד המשתק והדרמה שהתרחשה שם

כיומיים לאחר מסע הרצח המזעזע שביצע איתמר אלון, שגבה את חייהם של 4 בני אדם בסניף בנק הפועלים בבאר-שבע - התירה המשטרה לפרסם את תיעוד מצלמות האבטחה מתוך הזירה - שקלטו את רגעי הזוועה. כך בוצע הרצח - דקה אחר דקה.

11:34 - איתמר אלון נכנס לסניף הבנק, חבוש כובע, עם זקן ארוך, בחולצה משובצת ועם תיק שחור קטן - בתוכו, אף אחד לא יודע - נמצא אקדח הגלוק האישי שלו. שניות ספורות לאחר מכן הוא נראה לאחר שהוציא כסף מהכספומט וגילה כי החשבון שלו חסום.

12:50 - אלון משוחח עם עובד בנק - לא ניתן לומר האם מדובר במישהו מהעובדים שנהרג אחר-כך. כעבור כמה דקות הוא שולף את האקדח ופותח במסע הירי. החלק הזה, לפי המשטרה, לא צולם.

12:59 - מצלמות האבטחה קולטות את איתמר אלון יורה כלפי מטה בקור-רוח. זה כנראה שלב וידוא הההריגה שביצע אלון באחד העובדים שמוטלים לרגליו. בשניות האלה מגיע הדיווח הראשון למוקד 100 של המשטרה.

13:00 - חולפת עוד דקה, השעה אחת בצהריים. אחרי וידוא ההריגה, איתמר אלון ממשיך להסתובב בבנק, למראית-עין זה נעשה בקור-רוח. הוא עומד בכניסה, מסתכל החוצה, והאקדח בידו. השוטרים עדיין לא הגיעו - כל שנייה נראית כמו נצח.

13:02 - שני שוטרים - צוות בלשים לבוש אזרחי - מגיע ראשון לזירה. הם מגיעים בריצה, דרוכים, באקדחים שלופים. תוך כדי כך, האזרחים שהיו בחוץ ושמעו את היריות צועקים לעברם שיש מחבל ושמישהו חטף יריות. מרגע הירייה עד הגעת השוטרים הראשונים חלפו כ-3 דקות בלבד.

13:03 - בלש אחד מנסה להיכנס לתוך הבנק, ואיתמר אלון יורה לעברו. עוד בלש תופס מחסה, כשניידות נוספות מגיעות לזירה, ובהם שוטרי סיור ומפקדי התחנה.