יו"ר חדשות 2: צריך לכלול אישה באופן קבוע ב"אולפן שישי"

תמי רוה סיפרה בכנס לשכת עורכי הדין באילת כי היא גאה בכך שבדירקטוריון חדשות 2 מכהנות מלבדה עוד 3 נשים, וכמחצית מ-450 עובדי החברה הן נשים

יו"ר דירקטוריון חדשות 2, עו"ד תמי רוה, פנתה למנכ"ל החברה אבי וייס בבקשה שיכלול ייצוג קבוע לנשים בפאנל התוכנית "אולפן שישי".

במושב מיוחד בכנס לשכת עורכי הדין באילת בנושא "תקרת הזכוכית - מבט מלמעלה", התייחסה עו"ד רוה לשאלה באשר לנוכחות הנשית בתוכנית הדגל של החברה, וסיפרה כי פנתה בעניין זה לוייס, ולדבריה, אכן בעת האחרונה היה ייצוג נשי בתוכנית - החל מרינה מצליח שישבה בפאנל בתקופת הבחירות, וכלה בקרן מרציאנו שפירשנה את העניינים הכלכליים.

לדבריה, "יש נכונות אמיתית של המנכ"ל לפעול ברוח זו".

רוה סיפרה כי היא גאה בכך שבדירקטוריון חדשות 2 מכהנות מלבדה עוד 3 נשים, וכמחצית מ-450 עובדי החברה הן נשים. לאחר סבב המינויים האחרון, 4 מתכניות הדגל של החברה מובלות ומוגשות על-ידי נשים - יונית לוי במהדורה המרכזית, רינה מצליח ב"פגוש את העיתונות", דנה וייס בחדשות השבת וקרן מרציאנו ב"תוכנית חיסכון".

בסוף הדיון פנתה רוה לבעלה עו"ד יהודה רוה, שישב באולם, וביקשה שיהיה ראשון החותמים על אמנה להעצמה נשית במשרדי עורכי דין. מדובר באמנה שניסחה ועדה מיוחדת בלשכת עורכי הדין בראשות יו"ר הלשכה, עו"ד דורון ברזילי, והשופטת ד"ר מיכל אגמון-גונן. רוה חתם על האמנה.

במושב השתתפו גם העיתונאית סטלה קורין-ליבר, עו"ד נעמי לנדאו, איילת ורבין-נחמיאס ופרופ' רות הלפרין-קידר.