נתניהו בתרגיל נפילת טיל כימי בירושלים: "נגן על האזרחים"

ראש הממשלה צפה היום בתרגיל פיקוד העורף המדמה נפילת טיל כימי בשכונת מגורים בירושלים: "אפשר להגן, זה לא יהיה מושלם תמיד, המיגון אף פעם לא הרמטי, אבל אפשר לתת הגנה לאזרחי ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפה היום (ד') בתרגיל פיקוד העורף המדמה נפילת טיל כימי בשכונת מגורים בירושלים, במסגרת שבוע החירום הלאומי.

נתניהו אמר כי "הדברים שאנו רואים כאן נועדו להגן על ישראל מפני צבר של איומים חדשים. האיומים הללו הולכים ונערמים סביבנו. אנחנו במציאות משתנה וכדי לתת מענה לאיומים המשתנים, אנחנו משקיעים הרבה מאמצים ומקיימים הרבה תרגולים. אנחנו פועלים בניסיון, בתבונה, בהרבה אחריות ואנחנו מקדמים את הרעה. כדי לעשות זאת אנחנו נצטרך עוד משאבים, נצטרך חוקים ואנחנו נצטרך להחליט דבר פשוט - שהחיים קודמים לכול. אנחנו נעשה מה שצריך גם בהתארגנות וגם בחקיקה כדי להגן על אזרחי ישראל".

"אפשר להגן, זה לא יהיה מושלם תמיד, המיגון אף פעם לא הרמטי, אבל אפשר לתת הגנה לאזרחי ישראל. זה מה שאנחנו מתרגלים כאן היום וזה מה שנמשיך לעשות בחודשים הקרובים ובשנים הקרובות".

עוד אמר נתניהו: "ראיתם את ההיערכות הזאת ואת הפקת הלקחים. זה פרי מאמץ משולב של פיקוד העורף, המשרד להגנת העורף, צה"ל, משרד ראש הממשלה ומשרדי ממשלה אחרים, העיריות, השלטון המקומי, ראיתם את זה בעמוד ענן".