למרות שלא שודרה השבוע: הפרסומת של טורנדו - הכי אהובה

בזק בראש הזכורות עם השקעה כספית נמוכה ■ פלאפון - הקמפיין הכי מושקע

שון גיטלמן, כוכב תוכנית הריאליטי "בית-ספר למוסיקה", חוזר השבוע להוביל את דירוג הפרסומות האהובות עם קמפיין של מזגני טורנדו. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מתקשר ילד להזמין טכנאי מזגנים בגלל שהרטיב את השלט למזגן.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, הפרסומת של טורנדו כלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון, ובכל זאת הצליחה להוביל את הפרסומות האהובות. נזכיר כי הפרסומת של מזגני טורנדו דורגה בראש הטבלאות במשך שבועות רבים במהלך החודשים יוני ויולי בשנה שעברה.

השבוע, שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.0%. מניתוח הדמוגרפי של האהדה לפרסומת זו עולה כי הפרסומת יצרה אהדה גבוהה יחסית בקרב קהל הצופים בגילאי 35 ומעלה. יש לציין כי היא עלתה לגל נוסף ברדיו בשבוע האחרון.

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, בכיכובו של גידי גוב, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר.

יצוין כי היקף ההשקעה השבועי בקמפיין זה ירד משמעותית, מאחר שעלו לאוויר רק פינות הפרס הקצרות של "האח הגדול" ולא סרטונים מלאים בהפסקת פרסומות. בהתאם, ירד משמעותית היקף ההשקעה בקמפיין לעומת השבוע שעבר, אז עמד על 1.6 מיליון דולר.

שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-30% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.2%.

קמפיין הפרסומות של פלאפון, אף הוא באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר, הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של קוקה-קולה, עם סך השקעה נמוך יותר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע קרוב למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 499 (לעומת 510 בשבוע שעבר).

במקביל ניכרת עלייה בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים, כאשר השבוע סך התקציבים עומד על כ-42 מיליון דולר, בהשוואה לכ-40 מיליון דולר בשבוע שעבר.


פרסומות
 פרסומות