אלביט הדמיה מציעה לבעלי האג"ח מתווה חדש להסדר חוב

במסגרת המתווה החדש החברה מציעה לבעלי האג"ח 90% ממניות החברה ושתי סדרות אג"ח בהיקף 500 מיליון שקל, תמורת החוב, על סך 2.5 מיליארד שקל

אלביט הדמיה, שבשליטת מוטי זיסר, הגישה היום (ב') מתווה חדש להסדר חוב, במסגרתו היא מציעה לבעלי האג"ח 90% ממניות החברה ושתי סדרות אג"ח בהיקף 500 מיליון שקל, תמורת החוב, על סך 2.5 מיליארד שקל.

ביצוע ההתאמות הוא בהמשך לחוות דעת המומחה, רוני אלרואי, שמונה על ידי בית המשפט. חוות דעת המומחה קבעה כי מתווה ההסדר המקורי של החברה המשקף החזר של 76% טוב יותר בפער משמעותי לעומת מתווה ההסדר שהוצע על ידי נציגות בעלי אגרות החוב, המשקף החזר של 57% בלבד.

בתוך כך, פרסמה החברה הערכה חדשה לשווי נכסיה, המסתכמים בכ-2.819 עד 2.899 מיליארד שקל.

שמעון יצחקי, יו"ר דירקטוריון אלביט הדמיה אמר היום כי "לאחר בחינת חוות דעתו של המומחה מטעם בית המשפט, החליטה החברה לבצע התאמות למתווה ההסדר שהוצע על ידה מתוך מטרה לקדם את תהליך אישור ההסדר במהירות וביעילות. החברה נמצאת בימים אלה בתקופת ביניים אשר פוגעת בפעילותה העסקית השוטפת והשלמת הסדר כולל הוא אינטרס של כלל הגורמים הרלוונטיים. מטרת החברה לצאת לדרך חדשה שבה תוכל להמשיך ולהשביח את נכסיה תוך בנייה ומימוש של מאגר הפרויקטים שבבעלותה והבשלת החברות הרפואיות בקבוצה".