צפו בשלט החדש של הוט; כמה הוא יעלה לכם?

(עדכון) - לקוחות חדשים או קיימים המשדרגים לממיר Magic HD יוכלו לשדרג לשלט החדש במחיר של 29.90 שקל בחודש ההשקה, ולאחר מכן ב-49.90 שקל

הפליפ-פלופ של הוט: חברת הכבלים השיקה היום (ד') שלט חדש למנויי ממיר הטלוויזיה שלה, ונקבה במחירים שונים עבור לקוחות שישדרגו את הממיר ועבור לקוחות שלא ישדרגו. בעקבות פרסום המחירים השונים באתר "גלובס", החברה חזרה בה בצהריים והודיעה כי המחיר יהיה שווה.

הוט הודיעה הבוקר כי לקוחות חדשים או קיימים המשדרגים לממיר Magic HD יוכלו לבחור לשדרג לשלט החדש במחיר של 29.90 שקל במסגרת חודש ההשקה, ולאחר מכן במחיר של 49.90 שקל. אלא שהחברה השמיטה בהודעתה את העובדה שלקוחות שאינם משדרגים את הממיר ייאלצו לשלם 70 שקל עבור השלט החדש.

באתר "גלובס" פורסמו המחירים השונים בעקבות פניות של לקוחות לחברה, ולאחר מכן החליטה הוט לחזור בה ולבטל את התשלום בסך 70 השקלים מלקוחות שאינם משדרגים את הממיר.

"אנו מתנצלים על אי-ההבנה. גם לקוחות בעלי ממיר תומך יוכלו לרכוש את השלט החדש במחיר חד-פעמי של 29.9 שקל בחודש ההשקה ולאחר מכן ב-49.9 שקל חד-פעמי", מסרה החברה בתגובה.

לפי הוט, השלט החדש מאפשר שליטה מטווח ארוך יותר וללא צורך בכיוון השלט לממיר. כמו כן, פקודות השלט יעברו גם דרך עצמים כגון שמיכה או קיר, וכן אם הממיר מאוחסן בארונית. תכונה זו מתאפשרת בשל תמיכה בפרוטוקול RF, בנוסף לפרוטוקול IR.

תכונה נוספת של השלט היא תפעול כל הפונקציות בשלט ללא צורך לעבור בין כפתורי ה-TV והממיר שבשלט, ובכך נמנע מצב של יציאה בטעות של הטלוויזיה מאפיק ה-AV / HDMI הרלוונטי.

בהוט החליטו גם להפחית את מספר הכפתורים בשלט החדש (40 בשלט החדש לעומת 49 בשלט הישן).

"השלט החדש מביא עמו חדשנות טכנולוגית ונוחות תפעולית, העונה לצורכי הלקוחות, אשר יהנו משלט מתקדם וקל לשימוש, ואשר משפר באופן מהותי את חווית הצפייה", מסרה סביון בר-סבר, סמנכ"לית השיווק של הוט.