PayPal מתרחבת: תציע הזמנת מוצרים בטלוויזיה

משיקה שיתוף-פעולה עם חברת Delivery Agent כדי להביא את מערכת התשלומים המקוונת שלה אל המסך בסלון

אחרי שהשתלטה על עולם הסחר המקוון, נכנסה חזק למובייל ולאחרונה מנסה לדחוף את עצמה גם לעולם החנויות הפיזיות, ענקית התשלומים PayPal מנסה את מזלה גם בטלוויזיה. החברה הודיעה אתמול (ג') על שיתוף-פעולה עם חברת Delivery Agent כדי להביא את מערכת התשלומים המקוונת שלה אל המסך בסלון.

המוצר המשותף של שתי החברות יאפשר לצופים שיושבים על הספה לבצע הזמנת מוצרים מתוך פרסומות בטלוויזיה, לצד אפשרות לקבלת קופוני הנחה או תרומה לעמותות באמצעות חשבון PayPal.

האינטגרציה בין מסך הטלוויזיה לבין חשבון ה- PayPal נעשה במספר אופנים: התקשרות למספר טלפון מיוחד שמופיע על המסך; הקלדת קוד שמופיע בפרסומת; בחירה בהטבה באמצעות שלט הטלוויזיה או קבלת קוד אודיו באמצעות אפליקציה. לאחר כל פעולה כזו יישלח קישור לטלפון, ומשם ניתן לבצע את פעולת הרכישה, קבלת קופון ההנחה או ביצוע התרומה באמצעות PayPal.

עד היום הציעה חברת Delivery Agent שירותים דומים, אך נדרשו יותר מדי הקלקות והקלדות על מסך הסמארטפון כדי להשלים עסקה. החיבור ל PayPal מקצר את התהליכים וגם מוסיף נדבך של אבטחת מידע ואמינות.

המוצר המשותף אמור להיכנס לפעולה ברבעון השלישי השנה ויהיה זמין בשלב הראשון רק בארה"ב.

"המערכת המשותפת יכולה לעזור לסוחרים ולמפרסמים למדוד את ההשפעה שיש לפרסום בטלוויזיה על המכירות ואיך פרסומת של 30 שניות מעודדת מישהו לרוץ לחנות", מסביר מייק פיצסימונס, מנכ"ל Delivery Agent, שעובדת מול חברות הטלוויזיה המובילות בארה"ב, בהן NBC, CBS ודיסקברי.

בשתי החברות רואים פוטנציאל רב בשיתוף-הפעולה, כשהן נשענות בין היתר על סקר שערכה Delivery Agent במהלך החודשים מארס-מאי בקרב 1,100 צרכנים, לפיו 68% מעוניינים לבצע קניות דרך הטלוויזיה.