ג'ונתן מילדנהול, בכיר בקוקה-קולה, ישתתף בוועידת MAD של "גלובס"

מילדנהול, אחד השחקנים הבולטים בעולם הפרסום, אחראי להובלת החזון, האסטרטגיה התקשורתית, השיווק והקריאייטיב של קוקה-קולה על שלל מותגיה

ג'ונתן מילדנהול, סגן נשיא אסטרטגיית פרסום עולמית ומצוינות קריאטיבית של קוקה-קולה, יגיע לישראל כדי להשתתף בוועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת 2013 של "גלובס" בשיתוף Orange.

מילדנהול, אחד השחקנים הבולטים בעולם הפרסום, אחראי להובלת החזון, האסטרטגיה התקשורתית, השיווק והקריאייטיב העולמי של קוקה-קולה על שלל מותגיה הגלובליים.

בראיון לספר מדד המותגים של "גלובס", שיתפרסם ביולי, הוא מדבר על הקשיים המובנים במותג של קוקה-קולה, למשל, העובדה שהצרכנים הם בעיקר בני-נוער או העובדה שאי-אפשר לשנות את המוצר.

"אנחנו לא כמו אפל, נייקי או ליווי'ס, שיכולים בכל שנתיים לשנות את המוצר ולבוא עם משהו פורץ דרך, וככה יש להם תמיד דבר חדש לדבר עליו עם הקהל הצעיר שלהם. אנחנו לא יכולים - וגם לא רוצים - לשנות את המוצר והמותג", מציין מילדנהול.

מילדנהול ניהל את קמפיין הפרסום העולמי של קוקה-קולה בגביע העולם של פיפ"א 2010, הנחשב לאירוע השיווק הגדול ביותר אי-פעם של קוקה-קולה ב-160 שווקים. הוא ניהל השנה את קמפיין השמות של המותג קולה - אחד המהלכים השיווקיים הבולטים של השנה החולפת.

לפני הצטרפותו לקוקה-קולה העולמית בשנת 2006, מילדנהול עבד בלונדון בסוכנויות פרסום מובילות, בהן ניהל קמפיינים של מותגים מוכרים כגון פלייסטיישן, סמירנוף, סוני, אאודי ונסקפה.

ועידת 2013 MAD - הוועידה המובילה בתחומי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט - תתקיים ב-17 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. הוועידה תיפתח במעמד שר התקשורת, גלעד ארדן, ובמסגרתה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2013.

לפרטים ולהרשמה:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=5977&leadid=519