כל מטאטא יורה בביומד: ביו ויו קופצת 27% לאור הסכם הפצה

חברת התרופות האמריקאית אבוט תשווק את מערכת הסריקה של ביו ויו בעולם

נמשכים הזינוקים במניות הביומד הקטנות: מניית ביו ויו קופצת היום (א') במסחר בבורסה לאחר שהחברה הודיעה על הסכם הפצה עם חברת אבוט האמריקאית.

במסגרת ההסכם, אבוט תשמש כמפיצה עולמית של מערכות ה-Duet של ביו ויו לסריקה אוטומטית, אבחון ובקרה של דגימות ביולוגיות המסומנות בשיטת ה-FISH המיועדות ליישומים קליניים. בוט תקבל זכויות הפצה בלעדיות עבור מוצרי ביו ויו בכל האזורים מחוץ לארה"ב וקנדה. באשר לארה"ב וקנדה, לאבוט יינתנו זכויות שאינן בלעדיות להפצת מוצרי ביו ויו תוך שיתוף פעולה עם החברה הבת, ביו ויו ארה"ב.

מערכת Duet מיועדת לאבחון in-vitro ומשמשת ככלי עזר לפתולוג באיתור, סיווג וספירת תאים חריגים על פי צבע, צפיפות, גודל, מרקם וצורה. המערכת קיבלה כבר אישורים לשיווק בארה"ב (FDA) ובאירופה (CE) למספר יישומים. מיקרוסקופ הסריקה האוטומטי של ביו ויו ומערכת ההדמיה של החברה לאבחון ובקרה מסייעים למעבדות לספק תוצאות אמינות במיוחד, במהירות וביעילות לרופאים ולמטופלים ובכך לשפר את הביצועים הקליניים של המעבדה.

"אבוט הינה מובילה עולמית לדיאגנוסטיקה מולקולרית. שיתוף הפעולה עימה מאפשר לנו להציג את מוצרי ביו ויו בפני מגוון רחב ביותר של לקוחות פוטנציאליים בעולם כולו. הפצת המוצרים שלנו על ידי אבוט תספק ללקוחותינו את הביטחון שתוצאות האבחון הקליני הן בסטנדרטים הגבוהים ביותר", מסר המנכ"ל ד"ר אלן שוויבל.