בת 67 תובעת את סינמה סיטי: נפלתי במתחם - ורגלי התקצרה

האישה טוענת כי נפלה בסינמה סיטי בראשל"צ בשל מרווח בריצפה, ונגרמה לה נכות לצמיתות בשיעור של 10%

אישה בת 67 שנפלה באולם הסינמה סיטי בראשון-לציון ושברה את ירכה תובעת את בעלי האולם על הנזקים שנגרמו לה. האישה טוענת כי כתוצאה מהנפילה היא שברה את רגלה, ולאחר השיקום רגל אחת נותרה קצרה מהשנייה.

על-פי כתב התביעה, שהוגש באמצעות משרד עורכי הדין פרץ-פרידמן-מיכאלי, הגיעה האישה לפני כשנה וחצי לסינמה סיטי בראשון-לציון וצעדה בקומת אולמות הקולנוע על ריצפת הזכוכית המוארת. לפתע נתקלה רגלה במרווח שנמצא בין שתי מרצפות בשל הפרשי גובה ביניהן, נפלה ושברה את הירך.

ממקום התאונה היא הובהלה באמבולנס לבית-החולים, שם נותחה, ובתום 5 ימי אשפוז שוחררה ועברה לבית-חולים שיקומי למשך 6 שבועות. כחודשיים לאחר הפציעה שוחררה האישה לביתה, כשהיא נתמכת במקל וזקוקה לעזרה ולהשגחה, בעיקר בעלייה ובירידה מביתה.

האישה טוענת כי לאחר התאונה אטמו באולם הקולנוע בעזרת מסקינג-טייפ את המרווח בריצפה וכן מרווחים נוספים שנמצאו בין מרצפות הזכוכית שבמשטח.

בתביעה נטען עוד כי צילומי ביקורת שנערכו בחודשים הבאים הראו שהשבר התאחה עם קיצור של רגל ימין. התובעת עברה טיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים, אך גם בסיומם לא שב מצבה לקדמותו, ועד היום היא סובלת מכאבים, קושי בהליכה ובישיבה ממושכת, קושי בשכיבה על צד ימין, קושי בביצוע עבודות הבית, קיצור של הרגל וצלקות ניתוחיות.

בחודש מאי נבדקה התובעת על-ידי ד"ר מוריס אגסי, מומחה בכירורגיה אורטופדית, אשר קבע כי כתוצאת התאונה נגרמה לתובעת נכות לצמיתות בשיעור של 10%. בגין הנזקים שנגרמו לה עד כה תובעת האישה 165 אלף שקל, ובאשר לנזקיה לעתיד - היא מותירה זאת לקביעת בית המשפט.

התביעה הוגשה לבית משפט השלום בראשון-לציון. "עקב התאונה נזקקת התובעת ותזדקק גם בעתיד למעקב רפואי ולשימוש בתרופות ועזרים רפואיים, המתבטאים בעלויות כספיות לא מבוטלות. לתובעת נגרמו הוצאות נסיעה לצורך הטיפולים הרפואיים, והיא צפויה להוצאות אלה גם בעתיד", נכתב בתביעה.

מסינמה סיטי נמסר בתגובה: "טרם קיבלנו את כתב התביעה. לכשנקבל, נלמד אותו ונגיב בהתאם".