ראש מערך הייעוץ למגזר הטלקום ב-PwC לונדון ישתתף בוועידת MAD

ועידת MAD 2013 לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס", בשיתוף Orange, תתקיים ב-17 ביולי ■ בין האורחים: רולף א. מיקין, בכיר ב-PwC לונדון

ועידת MAD 2013 לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף Orange - הוועידה המובילה בתחומי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט - תתקיים ב-17 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

בין האורחים שיגיעו לוועידה: רולף א. מיקין, שותף ב-Telecommunications, Media and Technology (TMT) Consulting Group של PwC, השוכנת בלונדון. ב-24 השנים האחרונות עבד מיקין ב-TMT industries, וכעת הוא משמש כראש מערך הייעוץ למגזר הטלקום הגלובלי ב-PwC.

במהלך הקריירה שלו עבד מיקין, בין היתר, עם חברות כמו France Telecom, Orange, AT&T, Deutsche Telekom, Telstra, British Telecom ו-NTT. כמו כן, הוא עבד עבור חברות תקשורת ביותר מ-60 מדינות ופרסם מאמרים רבים על נושאי ניהול במגזר זה. מיקין ייעץ גם למפעילי סלולר באירופה, המזרח התיכון, מזרח אסיה, צפון אמריקה ואמריקה הלטינית.

בשנות ה-90 מיקין היה מעורב ב-10 הפרטות של מפעילים, ובמשך 10 השנים האחרונות הוא סייע בהצלחה למפעילי טלפון וסלולר להיכנס לשווקים חדשים, לשפר את הרווחיות וליישם שינויים ארגוניים ותוכניות לשינוי.

במגזר ה-B2C השוק הצרכני הוא הוביל לאחרונה פרויקט להקמת מיזם משותף של מפעילים סלולריים ליצירת "one stop shop" עבור חברות המעוניינות למנף תשלומי סלולר, רכישה באמצעות הסלולר וניתוח נתונים לשוק הרחב.

במגזר ה-B2B הוא הוביל פרויקטים רבים המיועדים לשיפור הרווחיות והאפקטיביות בשוק תחרותי זה. עבודה זו כללה יצירת מודלים חדשניים לשירותי תקשורת מסורתיים, פיתוח אסטרטגיות שותפות וטיפול באפשרויות חדשות למתן שירות באמצעות ענן.

לפרטים ולהרשמה:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=5977&leadid=519