"האח הגדול" יציב: 36.4% רייטינג לפרק ההדחה

טבלת הרייטינג השבועית: "עבודה ערבית" של קשת מגיעה ל-23.5% רייטינג, וה"מירוץ למיליון" של רשת ממשיכה לעבור את קו ה-30% הצפייה

שיבושו היחיד של לוח השידורים הקיצי הרגיל של השבוע האחרון היה ביום שני שבו צוין ערב תשעה באב. המועד החזיר למסך להבלחה רגעית את חיים הכט ואת "מה אתם הייתם עושים", שהצליחה לספק נתונים לא רעים בשביל לקט קיץ יום חורבן - 25.2% צפייה. כך או אחרת, רצף השידורים של "האח הגדול" לא נפגע, ופרק ההדחה של הריאליטי הגיע השבוע לרייטינג של 36.4%, אחוז אחד יותר מהפרק ששודר ביום ראשון.

"המירוץ למיליון" משיגה בעבור זכיינית ערוץ 2 רשת 30.3% צפייה ביום רביעי, ומעט פחות במוצאי שבת. "מצב האומה" ששודרה אחר-כך השיגה 22.3% צפייה. "המעגל עם דן שילון", שרשמה הישג משלה בעבור תוכנית המשודרת בליל שבת, מגיעה לעשירייה הבכירה של הצפייה לאחר שהניבה 19.3%.

הדרמה הנצפית ביותר בטלוויזיה בישראל היא "עבודה ערבית", שהשבוע הכריז אבי ניר, מנכ"ל קשת, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף Orange, כי תהיה לה גם עונה חמישית. הסדרה של היוצר סייד קשוע מגיעה ל-23.5% צפייה.

לשם השוואה - "מלבי אקספרס" הושקה השבוע בערוץ 10 עם 9.6%. נתון זה לתוכניתו של מיקי גבע הוא גבוה מנתוני תוכניות הריאליטי של ערוץ 10 - "אקסטרים מייקאובר" ו"הרווק", שמביטות על 8 אחוזי הצפייה מלמטה.

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עם יונית לוי ודני קושמרו היא תוכנית האקטואליה הנצפית בישראל עם 21.5% צפייה. לעומת זאת, "אולפן שישי" ממשיכה עם נתונים נמוכים מאוד של 13.4%. "יומן" עם אילה חסון בערוץ 1 עמדה על 6%, ואילו "שישי" של ערוץ 10 הגיעה ל-3.8%. "רואים עולם" הביאה 4.6% לערוץ 1, לעומת 8.8% להם זכה טקס הפתיחה של המכבייה באותו ערוץ.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי