מועדון הלקוחות לייף סטייל משיק שת"פ עם וואלה שופס

במסגרת שיתוף-הפעולה, חברי מועדון הלקוחות של סופר-פארם יוכלו ליהנות מהטבות בלעדיות באתר וואלה שופס במגוון תחומים

לייף סטייל, מועדון הלקוחות מבוסס כרטיס האשראי של סופר-פארם, מרחיב את היצע ההטבות שלו עם הצטרפותו של אתר המסחר המקוון הישראלי וואלה שופס.

במסגרת שיתוף-הפעולה, חברי מועדון הלקוחות יוכלו ליהנות מהטבות בלעדיות באתר הסחר במגוון תחומים. בנוסף, מצטרפים חדשים ללייף סטייל דרך אתר וואלה שופס יקבלו 100 שקל מתנה לקנייה בסופר-פארם.

מבחינת לייף סטייל וסופר-פארם, מדובר בשיתוף-פעולה ראשונה בתחום המסחר המקוון, שיציע ללקוחות הטבות בתחומים כמו חשמל ואלקטרוניקה, כלי רכב, הנעלה ועוד.

לדברי עופר לוי, סמנכ"ל השיווק בסופר-פארם, "האסטרטגיה של מועדון לייף סטייל היא לצרף שותפים איכותיים שנותנים ללקוחות הטבות בתחומי צריכה ולייף סטייל שונים. תחום החשמל והאלקטרוניקה מאופיין ברכישות מקוונות, ולכן חברנו לוואלה שופס, כגוף מוביל בקטגוריה זו".

סיגל כספי, מנכ"לית וואלה שופס, הוסיפה כי "אני מאמינה שוואלה שופס תביא ערך מוסף לחברי המועדון, שיוכלו ליהנות מקנייה מקוונת מהכורסה בבית של מוצרים איכותיים, במחירים שזמינים רק עבורם".

בכך מצטרפת וואלה שופס לשותפויות עסקיות נוספות במועדון לייף סטייל, כמו דלק ומנטה, מקדונלד'ס, קרביץ, איסתא ועוד. שיתוף-הפעולה מושק לרגל "לייף סטייל דיי" שייערך מחר (ג').

אתר וואלה שופס נחשב לאתר הישראלי המוביל בתחום המסחר המקוון, ועל-פי נתוני ועדת מדרוג הגלישה באינטרנט של חברת גמיוס, האתר ניצב במקום ה-19 ברשימת האתרים הישראלים עם כ-400 אלף גולשים בחודש.

במועדון לייף סטייל חברים חברים מעל ל-450 אלף לקוחות. סופר-פארם מחזיקה בכ-81% ממניות החברה, ישראכרט ב-15%, ומקדונלד'ס ב-4%.