טרנד הגאדג'טים יורד נמוך: תכירו את הוויברטור החכם

חברת Vibease מבקשת לגייס 15 אלף דולר מהגולשים כדי לאפשר לנשים ליהנות מחנות אפליקציות מלאה בפנטזיות שמשדרות למכשיר הקטן

עולם הזוגיות והמיניות מנסה לרכוב על שני טרנדים עכשוויים כדי לייצר את הדבר הבא - גאדג'טים לבישים כמו המשקפיים של גוגל והשעונים החכמים מצד אחד, ופרויקט שמגייס כסף מהגולשים מצד שני. התוצאה שיצרה חברת Vibease היא ויברטור חכם שמשתף פעולה עם הסמארטפון ולוקח את העולם צעד אחד קדימה.

הוויברטור מגיע בצבע ורוד, קטן, עמיד במים ובעל סוללה פנימית נטענת. בניגוד לוויברטורים אחרים שמתמקדים בעוצמת המכשיר, כאן הרעיון הוא להתרכז בתחושות עצמן. החברה מפעילה חנות אפליקציות ייעודית שממנה יכולות המשתמשות להוריד פנטזיות קוליות שונות.

כל פנטזיה מסונכרנת עם הוויברטור באמצעות בלוטות' ולמעשה משדרת לו אותות בהתאם לעלילה. כך, למשל, אם המשתמשת מאזינה לאודיו ושם אומרים: "העור שלך מאוד רך", אז הוויברטור ינוע בעדינות. יש לציין כי הוויברטור עצמו עובד גם ללא הסמארטפון אך ללא הסנכרון.

אחד הפיצ'רים שהחברה מבליטה הוא היכולת לשלוט מרחוק באפליקציה מטלפון אחר. כך, בני הזוג יכולים לחוות חוויה מינית בשלט רחוק, כשבן הזוג נמצא בעיר או מדינה אחת וזוגתו במקום אחר עם הוויברטור, הוא יכול לשלוח לה פנטזיות לסלולר באמצעות רשת האינטרנט.

הדבר מזכיר מעט גאדג'ט אחר בתחום, שחברת דורקס השיקה לפני מספר חודשים שמתמקד בתחתונים רוטטים עם שליטה מרחוק באמצעות הסמארטפון.

מאחורי חברת Vibease והוויברטור החכם עומדת היזמת והעיתונאית הרמיון ווי, שברזומה שלה רשומים מספר סטארט-אפים בהם Newspepper, שעסק בהפקת וידיאו באינטרנט, וכן Ignite Wellness, מערכת למעקב אישי אחר מצב הבריאות, אותו הקימה עם אחיה בן ושזכה לחשיפה טלוויזיונית בסדרת הריאליטי Startups Silicon Valley. כמו כן, שימשה ככתבת וידיאו באתר חדשות הטכנולוגיה The Next Web וכן יזמה לאחרונה את תחרות הסטארט-אפים Startup World.

החברה מנסה לגייס 15 אלף דולר מהגולשים באמצעות אתר Indiegogo, ועד כה גייסה מחצית מהסכום כשנותרו עוד 30 יום לסיום הפרויקט. גולשים שיבחרו לתרום 70 דולר יוכלו לזכות במכשיר ובגישה חינם למספר פנטזיות בחנות האפליקציות הייעודיות למכשירי אייפון ואנדרואיד, כשמשלוח בינלאומי מייקר את העלות ב-15 דולר נוספים.