תגידו שלום: "הראלד טריביון" יעבור מיתוג מחדש

העיתון ישנה את שמו ל-International New York Times

עשר שנים לאחר עסקת הרכישה של "הראלד טריביון" בידי ה"ניו יורק טיימס", הוחלט לבצע מיתוג מחדש לעיתון.

במסגרת השינויים, ישונה שם העיתון ל-International New York Times. שינוי השם יבוצע בפועל בחודש אוקטובר.

"יש הרבה רומנטיקה סביב המותג המקורי, ולא מוותרים על מותג כזה בלי סיבה טובה. במקרה הזה, הסיבה היא דיגיטל", אמר סטפן דונבאר-ג'ונסון, המוציא לאור של "הראלד טריביון".

דונבאר-ג'ונסון מתייחס לתחרות הקשה בתחום החדשות באינטרנט ובפלטפורמות הדיגיטליות - תחרות שמקשה על "הארלד טריביון" לצמוח.

על-פי מחקרים בתוך הקבוצה, ה"ניו יורק טיימס" הוא מותג חזק מאוד בארה"ב, אך הוא יצטרך לעשות עבודת שיווק אינטנסיבית כדי לזכות במקום טוב בשוק הבינלאומי.

בתקופה האחרונה, נעשו מספר מהלכים שיווקיים בתחום הדיגיטל, וצוות עיתונאים נשלח לחזק את המערכות בפריז, בלונדון ובהונג קונג.

למרות הפוקוס על הדיגיטל, ה"ניו יורק טיימס" לא מתכוון לוותר על גרסת הפרינט הבינלאומית, שמחזיקה ב-224 אלף מנויים. למרות הבעיות בענף, המנויים היו נאמנים למדי לעיתון בשנים האחרונות, וההכנסות מפרסום אפילו עלו בשנתיים האחרונות.

לקראת ההשקה המחודשת מתכננים ב"ניו יורק טיימס" שורה של אירועים מיוחדים במקומות אסטרטגיים - פריז, הונג קונג, תל- אביב ולונדון במטרה להציג את הצוות של העיתון ואת התכנים החדשים.