הכנסות הוט - 1.06 מיליארד שקל; 514 לקוחות להוט מובייל

הוט איחדה את תוצאות הפעילות בתחום הטלקום והשידורים למגזר אחד, ורשמה ברבעון השני רווח של 37 מיליון שקל, לעומת 5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

חברת הוט דיווח הלילה לבורסה על דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2013, בהם איחדה לראשונה את תוצאות הפעילות בתחום הטלקום והשידורים למגזר אחד. החברה מסבירה כי אופן הדיווח משקף את התפיסה השיווקית והעסקית של החברה - המיקוד בטריפל (טלוויזיה, טלפוניה ואינטרנט - י.נ), ומכאן שהתוצאות מוצגות יחד.

בהתאם, כדי להצביע על השינוי ברבעון המדווח לעומת רבעונים קודמים, הוט ביצעה שינויים חשבונאיים בתוצאות העבר "בדרך של יישום למפרע", כך שניתן יהיה לבצע השוואה במונחים דומים.

לפי הדוח, הוט רשמה ברבעון השני של 2013 הכנסות בהיקף 1.057 מיליארד שקל, עלייה של כ-2% לעומת הרבעון השני ב-2012. הרווח הנקי הסתכם ב-37 מיליון שקל, לעומת 5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הוט מובייל גייסה ברבעון 514 אלף לקוחות חדשים.

ההכנסה הממוצעת למנוי (ARPU) מכלל השירותים שהחברה מציעה עומדת על 227 שקל בחודש, עלייה של 8 שקלים לעומת 2012. ההכנסה ממנוי סלולר עומדת על 82 שקל בחודש, וזה בעיקר על רקע המעבר של חבילות "הכול כלול".

בסוף הרבעון השני, סך הלקוחות של הוט בכל המגזרים הסכם ב-1.18 מיליון, ירידה של 52 אלף לקוחות בסך-הכול. להוט היו 321 אלף לקוחות בסינגל טלוויזיה, ירידה של 32 אלף לקוחות ברבעון. כ-158 אלף לקוחות השתמשו בתשתית האינטרנט (סינגל) של הוט נכון לסוף הרבעון, ירידה של 23 אלף. בטלפוניה (סינגל) הוט רשמה ירידה של 9,000 לקוחות ל-57 אלף. סך לקוחות הטריפל הסתכמו ב-447 אלף, לעומת 391 אלף ב-2012.

הרצל עוזר, מנכ"ל ויו"ר הוט, מסר כי "הקבוצה ניצבת בפני תחרות עזה בכל אחת מזירות הפעילות השונות בה היא פועלת, ובכל תחום אנו מתחרים ומאתגרים את השוק, תוך הקפדה על שיפור הצעות הערך ללקוחותינו.

"הוט מובייל, אשר ברבעון המקביל בשנה שעברה חדרה לשוק, מתמודדת עם תחרות קשה ביותר, ובכל זאת הצליחה להגיע להישג בגיוס לקוחות נטו של 514 אלף.

"עסקי הליבה של החברה הינם עוגנים משמעותיים, ואני מאמין כי הם משמשים בסיס איתן להמשך צמיחתה של הוט נוכח אתגרים אלה".

תוצאות הוט ברבעון השני
 תוצאות הוט ברבעון השני