השיחה: המטוסים של אלדן ופרידמן

מי קיבל את פני הבאים להקרנת הסרט החדש של דיסני? ■ איזו קריירה חדשה מטפח מייסד אורקל, לארי אליסון? ■ ומה הגיש השף מיקי שמו בהשקת ספרו החדש?

ליס פלאנט בקניון איילון ברמת-גן הגיעו אתמול (ב') אחר-הצהריים מאות הורים וילדים להקרנת הבכורה של הסרט החדש מבית דיסני: "מטוסים", סרט המשך לסרט "מכוניות". האורחים התכבדו בפופקורן ובשתייה וקיבלו קלפים תלת-ממדיים של דיסני, כדי להעביר את הזמן שנותר לחופש הגדול. קיבל את פני הבאים: גיא קרני, מנהל ערוצי דיסני ישראל.

אבי פרידמן והנכדה, הקרנת בכורה לסרט
 אבי פרידמן והנכדה, הקרנת בכורה לסרט

אבי פרידמן והנכדה

הגיעו להתרשם מהמטוסים: אסתר אלדן, מנכ"לית כיתן, עם הנכד; ניר גודרד, סמנכ"ל הסחר של רשת שילב; טל אנייס, סמנכ"ל צומת ספרים; עדי רגב, מנכ"ל טויס אר אס; מריאנה הרצנו, הבעלים של חברת קודקוד; וטלי שמיר קינן, סמנכ"לית השיווק של נביעות. ויתר על טיסה אמיתית: אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, שהגיע עם נכדתו.

האוצר של שמו

השף קונדיטור מיקי שמו השיק אתמול אחר-הצהריים את ספרו השלישי, "אוצר העוגיות", החושף חלק מסודות האפייה שלו. האירוע לציון השקת הספר נערך בסניף קונדיטוריית שמו ברמת-אביב, ובאי המקום זכו לטעום ממבחר עצום של עוגיות שהמתכונים שלהן מופיעים בספר. המארח הנרגש לא הצליח להשקיע את כל מרצו במינגלינג, משום שהיה עסוק בלפרגן חזרה לאורחיו עם הקדשות וחתימות אישיות על הספרים.

אבינועם בן מוחא, השקת הספר
 אבינועם בן מוחא, השקת הספר

אבינועם בן-מוחא

מיקי שמו, דני זיגרייך, השקת הספר
 מיקי שמו, דני זיגרייך, השקת הספר

מיקי שמו ודני זיגרייך

הגיעו לטעום ולפרגן לאופה: אבינועם בן-מוחא, מנכ"ל תנובה שף; יוחאי שמו, האח של השף קונדיטור, המשמש כמנכ"ל רשת שמו; דני זיגרייך, בעלים ומנכ"ל משותף בארקוסטיל; נועם צימרמן, מנכ"ל רשת קפה קפה; איציק המל, מבעלי מסעדת מסה; השפים שאול בן-אדרת ואבי ביטון, שלי גפני וזמרת הבית של האלפיון, עינת שרוף.

הרמת כוסות

כוסות בירה הורמו אתמול אל מול השקיעה בשלוותא שבנמל תל-אביב, לרגל חגיגות 20 שנה לפסטיבל גולדסטאר, שייפתח השבוע בחיפה. את פני האורחים קיבלו סיון נוי-בייטנר, מנהלת השיווק של בירות טמפו; יובל גורן, מנהל המותג גולדסטאר, ואלי לוי, מפיק הפסטיבל מיומו הראשון ועד היום.

יובל גורן, ג'ון אוונס, סיון נוי בייטנר, 20 שנות פסטיבל גולדסטאר / צילום: קוקו
 יובל גורן, ג'ון אוונס, סיון נוי בייטנר, 20 שנות פסטיבל גולדסטאר / צילום: קוקו

יובל גורן, ג'ון אוונס וסיון נוי-בייטנר

מי שללא ספק משך את מלוא תשומת-הלב של האורחים היה ג'ון אוונס מבריטניה, שיאן גינס באיזון משקלי ענק על הראש. האיש הדהים את האורחים כשהרים על ראשו מגשים עמוסי כוסות בירה. נעדרו בעל כורחם: ז'ק בר, יו"ר טמפו, הנמצא בשנת אבל; ויואש בן-אליעזר, משנה למנכ"ל טמפו, הנמצא בנסיעת עבודה בחו"ל.

הפילו מהם תיק

לא כולם צריכים לקחת חלק בהתרוצצויות אחר ציוד לבית-הספר: החברות הגדולות בישראל חסכו לעובדים שילדיהם עולים לכיתה א' את כיתות הרגליים, ודאגו להם לילקוטים, ציוד וימי כיף מפנקים לכבוד החזרה ללימודים. באמדוקס ישראל חולקו בהפנינג השנתי של החברה כ-550 ילקוטים ממותגים לילדי העובדים; בבנק לאומי חילקו לילדים ילקוטים ואת ההורים הזמינו להרצאה של סופר-נני מיכל דליות; באפלייד מטיריאלס נהנו הילדים וההורים מהצגה העוסקת במעבר מהגן לבית-הספר, מילקוטים, הפתעות ופינוקים טעימים. בחברות HP ישראל ונס טכנולוגיות חילקו ילקוטים, ציוד וצ'ופרים נוספים באווירה יוצאת דופן - יום כיף בספארי. בלאומי קארד השתתף גם המנכ"ל, חגי הלר, בחגיגות ובחלוקת הילקוטים, ובטבע הגדילו לעשות וחילקו ילקוטים לכל 4,000 ילדי העובדים העולים לכיתות א'-ח'.

וגנר מעניק

יו"ר עמותת נגישות ישראל, יובל וגנר, העניק אתמול את "אות נגישות ישראל" לניצן אריאל, מנכ"ל קניון עזריאלי בעכו. הענקת האות לקניון הצפוני עמדה בסימן השלמת המהלך להנגשת כל קניוני עזריאלי ברחבי הארץ לאוכלוסיית הנכים.

פאר נדיר, שמעון לנקרי, ניצן אריאל,
 פאר נדיר, שמעון לנקרי, ניצן אריאל,

פאר נדיר, שמעון לנקרי וניצן אריאל

הצפינו להשתתף בטקס: מנכ"ל קבוצת עזריאלי, יובל ברונשטיין; מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, פאר נדיר; ואורי אבל, שנכנס בימים אלה לתפקידו החדש בקבוצה כסמנכ"ל חטיבת הקניונים של עזריאלי. הגיע לברך: שמעון לנקרי, ראש עיריית עכו. לנקרי, שהגיע לאירוע עם בנו, החמיא לאנשי הקבוצה על הרגישות שהם מגלים לנושא. את הטקס חתמה הופעה של להקת תמר, שחבריה רוקדים בכיסאות גלגלים.

אליסון מאכיל מיליארדרים

מייסד אורקל והמיליארדר לארי אליסון החליט להשקיע בקיבה של המיליארדרים והקים שתי מסעדות יוקרה לאלפיון העליון בקרבון ביץ' במאליבו, המכונה חוף המיליארדרים. לפי סוכנויות הידיעות, את תושבי הסביבה, מדייוויד גפן עד אלי ברוד, אפשר למצוא בנובו או בניקיטה, אחת משתי מסעדות הפאר שאליסון הקים.

לארי אליסון, ניקיטה קאהן, שתי מסעדות יוקרה בקרבון ביץ' מאליבו / צילום: רויטרס
 לארי אליסון, ניקיטה קאהן, שתי מסעדות יוקרה בקרבון ביץ' מאליבו / צילום: רויטרס

לארי אליסון וניקיטה קאהן

על המסעדות של אליסון נכתב בהרחבה במגזין אוגוסט של "הוליווד ריפורטר". לפי הדיווחים, בקיץ שעבר שכנע אליסון את השף נובו מצוהישה להעתיק את מעדניית הסושי שלו מהקאונטרי הסמוך אל השטח הגדול בהרבה מול האוקיינוס שבבעלותו של אליסון, במרחק כמה צעדים מביתו. בשביל השטח התאום מהעבר השני של מגרש החניה גדוש מכוניות הבנטלי וטסלה, אליסון פתח ב-1 ביולי מסעדה בסגנון ים תיכוני, ניקיטה - על שם חברתו לחיים, השחקנית האוקראינית ניקיטה קאהן. (סוכנויות הידיעות)

זזים

מני שחר מונה למשנה למנכ"ל בחברת סלאריקס.

אמיר בלכר מונה למנכ"ל מערך הטרייד-אין בחברת קרסו מוטורס.

חיים אלקובי מונה לסמנכ"ל התפעול של רשת מלונות רימונים.

שי פרמינגר, לשעבר מנכ"ל קבוצת גאון אחזקות, מונה למנכ"ל חברת ERN, החברה הגדולה והוותיקה בישראל בתחום הבטחת פירעון שיקים.

אדוארד לודוויג הצטרף לדירקטוריון פוקרד אבחונים בע"מ, חברה המפתחת ומייצרת את הדור הבא של מערכות דיאגנוסטיקה לעולם הרפואי.

רונית יונסי מונתה לסמנכ"לית יחידת בריאות הצרכן בחברת מדיליין.

אלדד אברהם מונה לדירקטור חיצוני בחברת משקי חבל עזה והדרי קטיף.

מינויים חדשים באגף השיווק של חברת הצבעים נירלט: תמי מרקוביץ' מונתה למנהלת שיווק מוצרים, והדס כהן מונתה למנהלת קשרי אדריכלים.

ד"ר עמיר סולד, מנתח מאסיא מדיקל, מונה לחבר בוועד המנהל של האיגוד האירופי לכירורגיה אנדוסקופית ויו"ר הוועדה לטכנולוגיה של האיגוד.