מניית הערב: ישראלית המזנקת במחזור ענק לאחר השקעה

ניסטק תזרים לאלטק 4.2 מיליון דולר לפי מחיר של 1.19 דולר למניה, ותרכוש את מניותיו של יוסי מימן לפי מחיר של 1.45 דולר למניה, ובתמורה כוללת של 2.3 מיליון דולר

מניית אלטק מרכזת מחזור מסחר גבוה מאוד בוול סטריט ורושמת עלייה חדה. זאת לאחר שאתמול (ב'), לאחר סיום המסחר בנאסד"ק, דיווחה החברה על הסכם למכירת מניותיו של יוסי מימן בחברה (כ-24%) לחברת ניסטק שבבעלות יצחק ניסן, אשר גם תשקיע בחברה עצמה בתמורה להקצאת מניות.

ניסטק תזרים לאלטק 4.2 מיליון דולר לפי מחיר של 1.19 דולר למניה, ותרכוש את מניותיו של יוסי מימן לפי מחיר של 1.45 דולר למניה, ובתמורה כוללת של 2.3 מיליון דולר. לאחר ביצוע שני המהלכים הללו, אשר טעונים אישור של אסיפת בעלי מניות החברה שתתקיים באוקטובר, תחזיק ניסטק ב-50.5% מהון המניות של אלטק .

שווי השוק של אלטק עומד על כ-10 מיליון דולר בלבד והיא נסחרת במכפיל של כ-31.

ניסטק, אשר הוקמה בשנת 1985 ע"י ניסן שפרש מטלרד, פעילה בתחום העריכה וההרכבה של מעגלים מודפסים. המשרדים הראשיים של החברה נמצאים אף הם בפתח תקווה, כאשר פעילות ההרכבות של החברה מבוצעת גם במעלות ובקצרין, ובסה"כ מעסיקה הקבוצה כ-460 עובדים.

את העסקה הוביל ארז מלצר, יו"ר אלטק המכהן אף כמנכ"ל חברת גדות מיכליות שהשתייכה לקבוצת אמפל, ועם השלמתה הוא צפוי לפנות את תפקידו לטובת ניסן.