LG משיקה בארץ סמארטפונים למבוגרים; יעלו עד 1,300 שקל

הסמארטפון כולל חיבור למוקד הרפואי "נטלי", אפשרות לשיחה מתפרצת ע"י כריזה מרחוק למשתמש ברמקול המכשיר, הדרכה קולית לתפעול וכן התרעה מרחוק לבן משפחה על סוללה חלשה

שוק הטלפונים הסלולריים לישראליים לא מפותח מאוד בישראל והדגמים הקיימים הן בעיקר של היצרניות Doro ו-MyPhone. חברת LG מצטרפת לענף הזה בארץ עם שני סמארטפונים המגיעים תחת השם - Basic SmartPhone. מדובר במכשירים מבוססי אנדרואיד ש-LG ייצרה, אבל קיבלו ממשק חדש ושלם שחברת התוכנה E2C פיתחה בשיתוף היבואנית של מוצרי החברה הדרום קוריאנית - רונלייט.

הממשק משתלט על כל המכשיר ומספק למשתמש המבוגר גישה נוחה לכל היישומים אותם הוא יהיה מעוניין להפעיל. הסמארטפון כולל חיבור למוקד הרפואי "נטלי" (3 חודשי מנוי כלולים בערכה) וכפתור בטחון המאפשר למשתמש לצאת מהבית ולהרגיש בטוח בעת מצוקה, שכן הסלולרי יאתר את מיקום בעליו ויזניק צוות רפואי.

לבייסיק סמארטפון אפשרות לשיחה מתפרצת (כריזה מרחוק למשתמש על-ידי שימוש ברמקול המכשיר), הדרכה קולית לתפעול וכן התרעה מרחוק לבן משפחה על סוללה חלשה. הסמארטפון כולל גם גישה ידידותית לערוצי מידע (למשל, חדשות וספורט), לגלריית תמונות עם אפשרות לקבלת תמונות חדשות דרך אפליקציית וואטס אפ והמייל וכן אפשרות לחיבור בסיסי לפייסבוק בממשק פשוט.

עלות הבייסיק סמארטפון בגרסה הכוללת מסך מגע בגודל 3.2 אינץ' ומצלמה עם חיישן 3 מגה פיקסל - 900 שקל. המחיר של הגרסה הכוללת מסך מגע בגודל 4 אינץ' עם מצלמה בעלת חיישן 5 מגה פיקסל - 1,300 שקל. המכשירים נמכרים דרך אתר אל ג'י
lg-mobile.co.il