מליסרון גייסה כ-663 מ' ש' בריבית צמודת מדד של 2.29%

בהנפקה נרשמו ביקושים בהיקף כולל של כ-1.4 מיליארד שקל ■ המנכ"ל אבי לוי: "הגיוס תורם בצורה משמעותית להמשך חיזוק של הנזילות והגמישות הפיננסית של החברה"

מליסרון השלימה בהצלחה הנפקה ציבורית של איגרות חוב. בהנפקה נרשמו ביקושים בהיקף כולל של כ-1.4 מיליארד שקל, וגייסה כ-663 מיליון שקל בריבית צמודת מדד של 2.29%.

את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות לאומי פרטנרס, אקסלנס, לידר, איביאי, ברק קפיטל, כלל פיננסים, מיטב, מנורה מבטחים, דיסקונט ואגוד.

מנכ"ל מליסרון, אבי לוי אמר היום בהתייחסו לתוצאות ההנפקה: "אנו מודים למשקיעים על הבעת אמון נוספת מצידם במליסרון ובהנהלתה, אמון המשתקף בהיקפי הביקושים הגבוהים שנרשמו בהנפקה, בהשתתפותם של הגופים המוסדיים המובילים בשוק הישראלי ובשיעור הריבית בה נסגרה ההנפקה. הגיוס המוצלח אותו ביצעה החברה תורם בצורה משמעותית להמשך חיזוק של הנזילות והגמישות הפיננסית של החברה ולפריסה לטווח ארוך של חלויות החוב".

יעקב אקילוב, מנהל פעילות שוק ההון במליסרון, אמר היום בהתייחסו לתוצאות ההנפקה: "הצלחת החברה לבצע הנפקה בהיקף כזה ובעיתוי בו השווקים סובלים מסינטמנט שלילי, תנודתיות וחוסר וודאות גבוהה, מדברת בעד עצמה. בשלושת החודשים האחרונים השלמנו 3 גיוסי אג"ח בהיקף מצטבר של כ-1.3 מיליארד שקל, אשר מצטרפים להנפקות אג"ח בהיקף של כ-1.6 מיליארד שקל שמליסרון ביצעה בשנת 2012 והנפקות אג"ח בהיקף של כ-1.2 מיליארד שקל שמליסרון ביצעה בשנת 2011".