סמי קצב יבנה בניין משרדים ומלון בוטיק בבאר-שבע

זאת בהשקעה של 150 מיליון שקל ■ בניין המשרדים, בשטח בנוי של כ-16 אלף מ"ר, יתנשא לגובה של 16 קומות ■ ב-6 הקומות העליונות של המבנה יופעל מלון בוטיק בן 100 חדרים

חברת אושירה הנמצאת בבעלותו של איש העסקים סמי קצב יוזמת בניית בניין משרדים חדש ומלון בוטיק בבירת הנגב באר-שבע. מדובר בבניין משרדים בשטח בנוי של כ-16 אלף מ"ר שיתנשא לגובה של 16 קומות מעל 4.5 קומות של חניונים תת-קרקעיים שיכללו 350 מקומות חניה. על-פי התכנון, ב-6 הקומות העליונות של המבנה יופעל מלון בוטיק בן 100 חדרים.

אביב כהן, מנכ"ל חברת אושירה, סיפר היום (א') ל"גלובס" כי הפרויקט החדש עתיד להיבנות על מגרש בשטח 2.5 דונם הממוקם בשדרות רגר בעיר. את הקרקע רכשה החברה לפני למעלה מ-20 שנה מחברת סולל בונה ונכון להיום עומד על המגרש בניין משרדים בן 2 קומות ומרתף חניה המושכר למשרד ממשלתי. היקף ההשקעה בבנייה כולל מרכיב הקרקע עומד על כ-150 מיליון שקל, בקשה להיתר הוגשה לעיריית באר-שבע ונכון להיום נמצאת החברה בשלב התכנון המתקדם. כהן העריך היום כי בניית הפרויקט תחל לקראת חודש אפריל הקרוב.

עוד סיפרו בחברה כי: "ההחלטה לכלול במגדל מלון בוטיק התקבלה אחרי בדיקה שערכה חברה חיצונית לבחינת הצורך במלון עסקים בבאר-שבע והעלתה כי קיים צורך ממשי למלון עסקים. החברה מנהלת מגעים עם רשתות ניהול בתי-מלון מובילות בישראל המגלות עניין רב במיזם. הבניין מתוכנן להיבנות בתקן ירוק (eco tower), על-פי תווי תקן בינלאומיים".

אדריכלית הפרויקט היא אורית גלעדי ממשרד OKA אדריכלים.

מעיריית באר-שבע נמסר בהקשר של הפרויקט החדש כי "העירייה וראש העיר מברכים על הפרויקט. מדובר בהבעת אמון נוספת של המגזר העסקי. המגדל מהווה ביטוי נוסף לתנופת הפיתוח חסרת התקדים שעוברת העיר. בניין המשרדים ייתן מענה איכותי לחברות המבקשות להקים שלוחות בבאר-שבע וליזמים מקומיים. כמו כן, יסייע המלון במתן מענה לאנשי עסקים, אנשי הייטק ואורחים נוספים המגיעים לעיר ובהמשך גם לתיירות פנים וחוץ, נוכח עוגני התיירות המתפתחים בעיר באר-שבע".