גאדג'טים: מערכת מדיה לרכב של פיוניר - פתרון נחמד ויקר

ה-X8550 טובה למי שרוצה ליהנות מהיכולת להשתמש באפליקציות על מסך גדול בסביבת הנהג

מערכות המדיה לרכב צוידו בטכנולוגיות חדשות, המאפשרות להן להתחבר לסמארטפוני אנדרואיד. החיבור מאפשר להציג את מסך הסמארטפון או אפליקציות ייעודיות על צג מערכת המדיה ולחסוך מהנהג את תפעול הסלולרי בזמן הנהיגה.

ממשק: ה-X8550BT מאפשר חיבור בתקשורת בלוטות' לסמארטפון. ניתן לראות על המסך, הכולל ממשק בעברית, את ספר הטלפונים, שיחה מזוהה של שם המתקשר ואת שם השיר המתנגן בהזרמה מהסמארטפון. הממשק נוח לשימוש, יש לו כפתורים פיזיים להשתקה, שליטה בעוצמת הסאונד ומעבר לתפריטים.

אפליקציות: מה שמייחד את המערכת של פיוניר הוא היכולת להתחבר באמצעות טכנולוגיית מירורלינק (חיבור קווי) למכשירי אנדרואיד ולהציג באמצעות אפליקציית AppRadio של פיוניר ממשק מיוחד המקושר לסמארטפון. הממשק מאפשר גישה לאפליקציות מסוימות בסמארטפון, החל מאנשי קשר, לוח שנה, נגן מוזיקה ודפדפן אינטרנט, ועד אפליקציית הניווט ווייז וגוגל ניווט וגם שירותי מוזיקה אינטרנטיים כמו Aupeo. מדובר בפתרון נוח לניווט, אבל כמות האפליקציות מוגבלת מאוד. היבואן (עוזי רדיו) מציע גם להתקין על הסמארטפון יישום המאפשר להציג את כל מסך הטלפון על הצג ולעבוד על האנדרואיד ללא הגבלות של אפליקציות מסוימות. אפשר גם לחבר גם מכשירי אייפון עם מתאם מיוחד.

מסך: מסך מגע בגודל 7 אינץ', האיכות סבירה, אבל באור שמש ישיר קצת קשה לראות מה מופיע על הצג. כמו כן, בזמן שימוש באפליקציית AppRadio, המכשיר לא תמיד זיהה לחיצות על המסך בפעם הראשונה.

בשורה התחתונה: ה-X8550 הוא פתרון נחמד ויקר למי שמחפש לקנות מערכת מדיה לרכב ורוצה ליהנות מהיכולת להשתמש באפליקציות על מסך גדול בסביבת הנהג.

מחיר: 5,700 שקל.

ציון: 8.