בלקברי מדווחת על הפסד של 965 מיליון דולר ברבעון השני

בלקברי דיווחה היום על הפסד רבעוני של 1.84 דולר למניה, על הכנסות של 1.57 מיליארד דולר ■ אנליסטים צפו הפסד של 49 סנט למניה על הכנסות של 1.61 מיליארד דולר

בלקברי דיווחה היום (ו') על הפסד רבעוני של 965 מיליון דולר, או 1.84 דולר למניה, על הכנסות של 1.57 מיליארד דולר - ירידה של 45%. אנליסטים צפו הפסד של 49 סנט למניה על הכנסות של 1.61 מיליארד דולר.

דוחות הרבעון השני מתפרסמים ימים לאחר שנודע כי החברה בוחנת את מכירתה לחברת הביטוח הקנדית Fairfax Financial תמורת 4.7 מיליארד דולר או 9 דולר למניה.

בנוסף עלו דיווחים כי מייסד החברה, מייק לזרידיס, ירכוש אותה. על-פי דיווח ב"ניו-יורק טיימס", לזרידיס פנה לקרן בלקסטון ולקרלייל גרופ על מנת לגבש הצעות רכישה. עם זאת, השיחות בעניין מוגדרות עדיין כמוקדמות.

בלקברי (לשעבר ריסרץ' אין מושן) ביצעה בשנים האחרונות מהלכים רבים בניסיון להתמודד עם התחרות הגואה מול אפל וסמסנוג ולהציל את החברה. בחודשים האחרונים היא הכריזה על מספר סמארטפונים מתקדמים, בכללם הבלקברי 10 וה-Z30, שהושק לפני פחות משבוע. עם זאת, במקביל החברה ביצעה קיצוצים נרחבים והודיעה לפני מספר ימים כי בכוונתה לקצץ 40% מכוח האדם.