מפגן העוצמה של עפרה שטראוס

למה הגיעו גליה מאור, סמדר ברבר-צדיק ופנינה רוזנבלום לבית קרן הישג בת"א? ■ אילו בכירים בשוק ההון רקדו בהופעה של דני רובס? ■ ולמי ג'ייסון אריסון חילק תעודות?

עפרה שטראוס, נשיאת עמותת יסמין, והמנכ"לית כיראם בעלום, אירחו אתמול (ב') בבית קרן הישג שבשדרות רוטשילד בתל-אביב כ-80 נשות עסקים ממגזרים שונים. עמותת יסמין, המקדמת נשים בעלות עסקים קטנים ובינוניים מכל המגזרים בישראל, השיקה במפגש את "פורום יסמין לנשים בעלות עסקים". הפורום עתיד לקיים סדרת מפגשים של נשים בעלות עסקים מישראל עם נשות עסקים מובילות מן העולם שהפכו לסיפורי הצלחה. שטראוס ציינה במפגש שנשים בעלות עסקים מתמודדות עם קשיים שגברים אינם נתקלים בהם, והוסיפה שמטרת המפגשים היא ללמוד ולעזור זו לזו.

דליה לב, גליה מאור, דליה שוורץ,
 דליה לב, גליה מאור, דליה שוורץ,

דליה לב, גליה מאור ודליה שוורץ

אסתר לבנון, סמדר ברבר צדיק,
 אסתר לבנון, סמדר ברבר צדיק,

אסתר לבנון וסמדר ברבר-צדיק

במהלך האירוע התקיימה שיחה עם מייסדת קרן הישג ואחת מנשות העסקים המובילות בצפון אמריקה - הת'ר ריסמן, העומדת בראש Indigo Books & Music, קמעונאית הספרים והמוזיקה הגדולה בקנדה, המחזיקה ביותר מ-60% משוק הספרים הקנדי. ריסמן ובעלה ג'רי שוורץ עוסקים במקביל גם בפעילות פילנתרופית ענפה בישראל ובקנדה. המרצה האורחת הציגה את עצמה כסבתא לתשעה נכדים ורק לאחר מכן כיזמית ובעלת עסקים, וחלקה את התובנות שלה בניהול. בין המנהלות שהגיעו להעשיר את הידע וליצור קשרים: סמדר ברבר-צדיק, איריס בראל, עירית שטראוס, אתי רוטר, פנינה רוזנבלום, אסתר לבנון, יפית גרינברג, גליה מאור, דליה לב, פרופ' דליה שוורץ, דפנה בסטר, שירה מרגלית, יפעת זמיר, מיקה שרון, הילה רהב, זוהר יעקבסון ורותי ארזי.

עשור למידרוג

חברת דירוג האשראי מידרוג, בראשות היו"ר גדעון אילת והמנכ"ל ערן היימר, ציינה אמש עשור לקיומה באירוע חגיגי במוזיאון תל-אביב. הערב כלל הקרנת סרטונים שהופקו לרגל האירוע, שבהם הופיעו לקוחות החברה ועובדי החברה, שסיפרו על עלייה בילודה מאז שהחלו לעבוד בחברה. נשיא מודי'ס העולמית, מישל מדלן, ומנכ"ל מודי'ס EMEA, אוליבייה ברו, הגיעו במיוחד ארצה כדי לקחת חלק בחגיגה. שר האנרגיה סילבן שלום התייצב אף הוא ונשא דברים. רוני חזקיהו, יו"ר הבנק הבינלאומי, ויוסי בכר, יו"ר דיסקונט, השתתפו בפאנל כלכלי מיוחד שאותו הנחה העורך הראשי של "גלובס" חגי גולן, שעסק במערכת הבנקאית וחברות בצמיחה.

רוני חזקיהו, יוסי בכר, חוגגים עשור לחברת מדרוג / צילום: גיא כץ
 רוני חזקיהו, יוסי בכר, חוגגים עשור לחברת מדרוג / צילום: גיא כץ

רוני חזקיהו ויוסי בכר

את האירוע חתמה הופעה של הזמר דני רובס במיטב שיריו. הזמר הצליח להרקיד את כל 400 בכירי שוק ההון שהגיעו. נצפו בחגיגות: נתן חץ, גד פרופר, אלפרד אקירוב, יוסי פריימן, דורון שורר, אייל בן שלוש, חיים אלמוזנינו, אלי גליקמן, סם ברונפלד, יוסי זינגר, טל רובינשטיין, שחר זיו, שלמה זוהר, אתי אלישקוב, דודי מילגרום, עופר גרינבאום, ידין ענתבי, אבי לוי ומוטי סלע.

המלגאים של אריסון

באוניברסיטת תל-אביב נערך אמש טקס חלוקת תעודות למלגאי קרן התרבות אמריקה-ישראל. הקרן מעניקה מלגות לימודים לצעירים בתחומי המוזיקה, המחול, האמנות החזותית, הקולנוע והתיאטרון, באמצעות מפעל המלגות ע"ש שרת.

לי פרלמן, ג'ייסון אריסון, שלומית דה-פריס, טקס מלגות קרן התרבות אמריקה ישראל / צילום: אלי שרם
 לי פרלמן, ג'ייסון אריסון, שלומית דה-פריס, טקס מלגות קרן התרבות אמריקה ישראל / צילום: אלי שרם

לי פלרמן, ג'ייסון אריסון ושלומית דה פריס

בין הנוכחים שבאו לחלוק כבוד למלגאים הצעירים וליהנות מהופעותיהם בקטעי נגינה של ג'ז ומוזיקה קלאסית, במחול ומשחק: ג'ייסון אריסון, יו"ר הקרן המשפחתית על שם תד אריסון, התומכת העיקרית של הקרן; שלומית דה-פריס, מנכ"לית הקרן המשפחתית; תומר קריב; לי פרלמן, מנכ"ל הקרן שהעניקה את המלגות; גבי לוין, מנכ"לית קרן יהל, שניהלה שיחה ערה עם אריסון על בתו אלנה; אורה הולין; שוש כרמל; רותי שרף ושוש אלשטיין.

אלדובי אולימפי

בית ההשקעות הלמן-אלדובי חתם השבוע על הסכם חסות בלעדי עם הוועד האולימפי בישראל, שבמסגרתו יתמוך במשלחת האולימפית הישראלית למשחקי ריו 2016. במסגרת ההסכם, בית ההשקעות התחייב ללוות את פעילויות המשלחת הישראלית ולהעביר תמיכה כספית שתאפשר לספורטאים להתכונן כראוי למשחקים.

אורי אלדובי, נטע ריבקין, יגאל כרמי, גיא ברנע, רמי דרור, חסות לאולימפיאדה 2016 / צילום: אסף לב
 אורי אלדובי, נטע ריבקין, יגאל כרמי, גיא ברנע, רמי דרור, חסות לאולימפיאדה 2016 / צילום: אסף לב

אורי אלדובי, נטע ריבקין, יגאל כרמי, גיא ברנע ורמי דרור

בטקס החתימה על הסכם החסות, שנערך בבית הוועד האולימפי בישראל, נרשם רגע מרגש של נוסטלגיה, כאשר אורי אלדובי, יו"ר קבוצת הלמן-אלדובי, סיפר על אביו ד"ר דב אלדובי ז"ל, שהיה מראשי תחום הספורט בישראל, נמנה עם מקימי מכון וינגייט והיה ממתכנני מסלול "אסון הטבע" המוכר לכל קצין שעבר אימון כושר קרבי במכון וינגייט. אלדובי הבן סיפר על הגאווה שהוא חש כשהוא מצטרף למשפחה האולימפית של ישראל. יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, בירך על שיתוף הפעולה. עוד נכחו: נטע ריבקין, שזכתה במקום השביעי בהתעמלות אמנותית באולימפיאדת לונדון; שחיין הגב גיא ברנע, שדורג במקום השביעי באליפות העולם שהתקיימה לאחרונה בברצלונה; ורמי דרור, מנכ"ל הלמן-אלדובי.

דיאנה - עכשיו הסרט

מגזין "לאשה" וסרטי "יונייטד קינג", אירחו בראשון בערב את הפרמיירה החגיגית לסרט המדובר "דיאנה". הסרט, בכיכובה של נעמי ווטס, שייצא לאקרנים רק ביום חמישי הקרוב, מגולל את סיפורה של הנסיכה דיאנה בשנתיים האחרונות של חייה.

מוטי רייף, יעל חולדאי, פרמיירה לסרט
 מוטי רייף, יעל חולדאי, פרמיירה לסרט

מוטי רייף ויעל חולדאי

הפרמיירה נערכה בסינמה סיטי גלילות והמוזמנות קיבלו במתנה תכשיט יוקרתי של פדני. בין אלה שהגיעו להיזכר שגם לנסיכות יש צרות: מימי נופך מוזס; אורנה ננר; משה ופנינה אדרי; לאון וסולנג* אדרי; גליה ויהושע מאור; אשת ראש העיר תל-אביב יפו, יעל חולדאי; מוטי רייף; עופר עיני ובת זוגו רוית דום, ששמחו לפגוש במקום את איש העסקים מני ויצמן; אלישבע ורוני מילוא; אילנה גור; בני פדני; יפית גרינברג ובני ארד; מירב כהן; אורית בן אדרת; בני דון יחיא ועוד.