פרסום אברהם זכה בתקציב של כרטיס האשראי כאל 365

היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקל, אך המדיה של הפעילות הפרסומית תמשיך להירכש ע"י יוניברסל מקאן

משרד הפרסום אברהם זכה במכרז על תקציב הפרסום של כרטיס האשראי כאל 365 מקבוצת המשביר לצרכן - כך נודע ל"גלובס".

היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקל, אך המדיה של הפעילות הפרסומית תמשיך להירכש על-ידי יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון, המטפלת בכל המדיה של קבוצת המשביר לצרכן.

כרטיס כאל 365 הוא חוץ-בנקאי המיועד לחברי קלאב 365 של המשביר לצרכן, והוא משותף למשביר לצרכן ולחברת כרטיסי האשראי כאל שבבעלות בנק דיסקונט.

הכרטיס, שהושק בתחילת 2012, מקנה הנחות וזכאות למבצעים ברשתות השייכות לקבוצה, כמו ניו-פארם, המשביר לצרכן, סיבוס וקשרי תעופה; וברשתות שמחוץ לקבוצה, כמו צומת ספרים, סונול So good ואייס אוטו דיפו.

המשביר לצרכן נחשב לאחד המפרסמים הגדולים במשק, אך עד עתה לכרטיס עצמו יוחד חלק קטן מהיקפי הפרסום שלו. הקמפיין המשמעותי היחיד נעשה בעת ההשקה, והושקעו בו כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון. הקמפיין נעשה בשפה הפרסומית של המותג, ונראתה בו השחקנית יעל שרוני מסתובבת עם בעלה בסניפי הרשתות השונות במהלך קניות. הבעל משוכנע שהקסם האינסופי שלו משיג לו הנחות, בעוד שבפועל שרוני מנופפת בכרטיס מאחורי גבו, וזה מה שמקנה לו את ההנחות. מאז עלו בעיקר קמפיינים מכירתיים.

בתקציב הפרסום של כאל מטפל משרד הפרסום יהושע TBWA. כל תקציב הפרסום של המשביר לצרכן, לרבות קלאב 365, מטופל במשרד מקאן-אריקסון. הקבוצה אף רוכשת את המדיה של המשביר, וכל הזרועות הקמעונאיות השייכות לו. בנוסף מקאן אף מטפל בתקציב הפרסום של לאומי קארד, שהוא למעשה מנוגד אינטרסים לתקציב כאל 365, ולכן הוחלט שהוא לא ימשיך לטפל בקריאייטיב.