מגזין השנה של "אד אייג'": ירחון האוכל "Bon Appetit"

מגזין המתכונים עבר מהפך, והוא מתמקד היום בתרבות אוכל וטרנדים בתחום

מגזין תרבות האוכל "Bon Appetit" נבחר למגזין השנה של "אד אייג'". הבחירה נעשתה לא רק נוכח ההתחזקות שלו מבחינת נתוני התפוצה, אלא בעיקר בגלל היכולת של אנשי המגזין להפוך אותו מאסופה של מתכונים וכתבות על חומרי גלם, למגזין לייף סטייל סביב תרבות האוכל.

גם המפרסמים לא נותרו אדישים לשינוי, ומאז השנה שעברה עלו מספר עמודי הפרסום במגזין ב-21%. יש לציין כי חלק גדול מהמפרסמים החדשים לא היו מעולם התוכן של המגזין, ובין היתר ניתן למנות את שאנל, BMW ועוד.

אבל הפרינט הוא רק חלק מהמשוואה. שורה של מהלכים שעסקו בחיבור בין מותגי אוכל, שפים מפורסמים ומסעדות פופולריות, הצליחו לעורר עניין ובאזז גם בלי קשר למהדורה המודפסת הרגילה. האירועים התקיימו במספר ערים מרכזיות וכללו גם יחסי ציבור וגיוס מנויים חדשים.

גם בדיגיטל נעשה מהלך משמעותי, כשאתר המגזין עבר מיתוג מחדש וקידם את כל התחום של המסחר המקוון של המגזין.

בראש המהפכה לא עמדו אנשי אוכל ותיקים, אבל דווקא עורכים שהגיעו מעולמות תוכן אחרים. כיום עומדים בראש העיתון העורך לשעבר של מחלקת הסטייל במגזין "GQ", אדם רפפורט, ומו"לית משותפת לשעבר של מגזין גלאמור, פמלה דרוקר-מאן.

לדברי רפפורט, "אני לא מאמין בפילוסופיה שמגזין צריך להיות כבד ורציני מדי. המטרה היא לייצר תוכן טוב. צריך לעשות את זה יפה ומגרה. מטרת-העל היא שהקורא יהיה רעב אחרי הקריאה".