5 חודשים אחרי ההכרזה: עסקת כפר השעשועים מתעכבת

קבוצתו של רונן לוי אמורה לרכוש את השליטה ברשת כפר השעשועים מידי קבוצת אלון ■ בתמורה אמורים המשקיעים להזרים לחברה 26 מיליון שקל

עסקת רכישת כפר השעשועים על-ידי קבוצה בראשותו של רונן לוי מתעכבת. למרות שחלפו 5 חודשים מאז מסר לוי על הרכישה, זו לא יצאה אל הפועל.

לדברי רו"ח קינן ממן, המשמש כיועץ לקבוצתו של לוי, "קיימות בעיות במשא-ומתן עם קבוצת אלון. יש הסכמות מסחריות, אבל ההסכמים עוד לא נסגרו".

קבוצתו של לוי אמורה לרכוש את השליטה (65%) בחברת כפר השעשועים מידי קבוצת אלון, שתמשיך להחזיק ב-35% מהרשת. בתמורה אמורים המשקיעים להזרים לחברה 26 מיליון שקל.

פעילות כפר השעשועים מסיבה לקבוצת אלון הפסדים, וזה מכבר היא הודיעה לבורסה על כוונתה למכור את אחזקותיה (90%) בחברה.

חברת כפר השעשועים כוללת היום 84 סניפים של רשת כפר השעשועים, מהם 14 בבעלות ישירה, והיתר בזכיינות. החברה כוללת גם 3 סניפים של רשת הכול בדולר הנמצאים בבעלות ישירה של החברה.

הרבעון הראשון של 2013 בישר שינוי בחברת כפר השעשועים, שחתמה את 2012 עם הפסדים. החברה ברבעון הראשון של השנה רשמו גידול של 25% והגיעו ל-33.15 מיליון שקל, לעומת מכירות של 26.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

החברה עברה לראשונה לרווח תפעולי של 25 אלף שקל, בזמן שברבעון המקביל אשתקד היא רשמה הפסד תפעולי של 2.4 מיליון שקל.

עם זאת, ובין היתר בשל הוצאות מימון, כפר השעשועים הסבה לקבוצת אלון הפסד של 2 מיליון שקל ברבעון, לעומת הפסד של 3.4 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.

למרות כל זאת, ברבעון השני השנה ההפסדים העמיקו. קבוצת אלון דיווחה כי ההפסד מפעילות מופסקת (כפר השעשועים) הסתכם ב-8 מיליון שקל, לעומת הפסד של 3.3 מיליון שקל ברבעון השני של 2012.

לא ניתן היה להשיג את תגובת קבוצת אלון.