הכי יקר בשוהם: גינדי מכרו "מגה פנטהאוז" ב-6.2 מ' ש'

הרוכש: אורן קובי, בעלים ומנכ"ל של חברת "אדמה" המשווקת קרקע חקלאית

הדירה היקרה ביותר בשוהם: שתי דירות פנטהאוז בפרויקט "גינדי LIFE שוהם" נמכרו לאחרונה בעבור 3.1 מיליון שקל כל אחת. ל"גלובס" נודע כי בכוונת הרוכש, אורן קובי, בעלים ומנכ"ל של חברת "אדמה" המשווקת קרקע חקלאית, לחבר את שתי הדירות לדירה אחת.

שטח כל אחת מדירות הפנטהאוז עומד על 180 מ"ר עם מרפסות בשטח 80 מ"ר. לאחר חיבור הדירות תתקבל דירה בשטח 360 מ"ר עם 160 מ"ר מרפסות. שווי העסקה לרכישת הדירות עומדת על 6.2 מיליון שקל מה שיהפוך את הדירה המחוברת לנכס היקר ביותר שנמכר ביישוב.

על פי אתר מידע נדל"ן של רשות המיסים, הנכס היקר ביותר שנמכר ביישוב עד כה הוא צמוד קרקע בן 7 חדרים בשתי קומות בשטח 290 מ"ר בנוי על מגרש בשטח כ-568 מ"ר. בית זה נמכר ב-2008 בעבור 4.925 מיליון שקל. על פי נתוני רשות המיסים זו העסקה היקרה ביותר שנרשמה ביישוב מאז 1998 (אז החלו ברשות המיסים להכניס את הנתונים למערכת). עוד על פי הנתונים, מאז 1998 בוצעו ביישוב 14 עסקאות בלבד עם תג מחיר הגבוה מ-4 מיליון שקל.

קובי אישר את הפרטים בשיחה עם "גלובס" ואמר: "רכשתי את שתי הדירות יחד, הן ממוקמות בקומות הרביעית והחמישית בבניין. אני גר היום בשכירות במגדלי YOO בתל אביב ואני מעדיף דירה על פני בית פרטי שהייתי יכול לקנות ביישוב. עוד לא החלטתי אם הדירה תהיה מיועדת למגורים או השקעה. אני מתכוון להשקיע סכום נוסף של כ-1.5 מיליון שקל בחיבור הדירות, בעיצוב, הפיכת הדירה לבית חכם, בניית קולנוע ביתי ומשרד ביתי מאובזר".

פרויקט "גינדי LIFE שוהם" של חברת גינדי החזקות ממוקם בשכונת "כרמים" במזרח היישוב וכולל 18 מבני מגורים בעלי 5 קומות. בפרויקט 298 יחידות דיור סך הכל. אכלוס הפרויקט צפוי עוד כשנה וחודשיים.