עובדי ווייטווטר טכנולוג'יס: למנות מפרק - חייבת 2.4 מיליון שקל

עובדי ווייטווטר פנו לביהמ"ש לאחר שהנהלת החברה הודיעה על הפסקת פעילותה, אחרי שכל משאביה אזלו ■ ביהמ"ש אסר על ביצוע דיספוזיציה בכל נכסי ווייטווטר

חברת ווייטווטר טכנולוג'יס של אורי יוגב וחנה גרטלר לקראת פירוק. בית המשפט המחוזי בתל-אביב אסר היום (ד') על ביצוע כל דיספוזיציה בכל נכסי ווייטווטר על-ידי החברה או מי מטעמה, ואיפשר לחברה להגיב תוך 5 ימים לבקשה לפירוק החברה שהגישו היום עובדיה.

קודם לכן הגישו העובדים לבית המשפט בקשה למינוי מפרק זמני לחברה עקב חוב של 2.4 מיליון שקל לעובדים.

באמצעות עורכי הדין אלון וגלילה הורנשטיין טוענים עובדי ווייטווטר כי אתמול (ג') הם קיבלו הודעה מהנהלת החברה, שבה נאמר להם כי החברה מפסיקה את פעילותה לאחר שכל משאביה אזלו.

"במהלך השנים שחלפו מאז הקמתה של ווייטווטר, השקיעה החברה משאבים אדירים בממון ובזמן כדי להגשים את החזון שהציבה לעצמה", כתבה ההנהלה לעובדים. "האמנו לאורך הדרך כי נשיג את היעדים, אולם לצערנו הדרך לא צלחה. לאור זאת החברה נאלצת להפסיק את פעילותה לאחר שאזלו משאביה".

חברת ווייטווטר טכנולוג'יס עוסקת בפתרונות טכנולוגיים לניהול מתקדם של מערכות מים, ומספקת מערכות מתקדמות למניעה, התראה וטיפול במים שעברו זיהום. קבוצת ווייטווטר מחזיקה ב-4 חברות: צ'קלייט; גלקון, העוסקת בניהול ובקרה של מערכות מים לצורכי גינון עירוני וחקלאות; Whitewater Security, המספקת פתרונות כוללים לביטחון מים; ו-Whitewater Well, העוסקת בפיתוח ושיווק של מוצרי שליטה ובקרה על תהליכי הפקת מים.

בראש החברה עומד כאמור אורי יוגב, והמשקיעה המרכזית בה היא אשת העסקים חנה גרטלר.