הפרסומת של הוט מובייל - הכי זכורה ואהובה השבוע

האהדה לפרסומת, עם "אבי הטחול" ונדב אבקסיס, גבוהה ב-20% מהממוצע

הפרסומת החדשה של הוט מובייל מככבת השבוע בראש טבלאות הפרסומות האהובות והזכורות, והיא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית.

בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, מככבים "אבי הטחול", אחד מגיבורי הסדרה "הבורר" של חברת הכבלים, והסטנדאפיסט נדב אבוקסיס. השניים מקדמים את תוכנית "סלולרי ללא הגבלה" של החברה.

שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.7%. מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומת זו עולה כי הפרסומת אהודה יותר בקרב הצעירים וגילאי הביניים, וזאת בהשוואה לקהל הצופים המבוגר יותר.

למרות ההשקעה הרבה במדיה, הפרסומת מובילה את דירוג הזכורות אך בשיעורי זכירה נמוכים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי. עוצמת הזכירה לפרסומת נמוכה ב-40% מהממוצע, העומד על 9.9%.

בטבלת הפרסומות האהודות השבוע נרשם פער ניכר בין הפרסומת המובילה לזו הבאה אחריה. קמפיין ביטוח 9 מיליון מדורגת שנייה באהדה עם 16.1% לעומת 25.1% לפרסומת המובילה.

כאמור, קמפיין הוט מובייל הוא גם קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר הקמפיין המושקע ביותר היה של חברת פלאפון, עם השקעה של 1.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך מעט בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 486 (לעומת 502 בשבוע שעבר).

במקביל ניכרת גם ירידה בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים, שהסתכם השבוע בכ-40.2 מיליון דולר (לעומת סך התקציבים בשבוע שעבר שעמד על 41.2 מיליון דולר).

פרסומות 14/11/13
 פרסומות 14/11/13