אייל גולן שוחרר ממעצר-הבית; מעצר אביו הוארך ב-4 ימים

(עדכון) - הזמר הפופולרי החשוד בפרשת הקטינות שוחרר לביתו בתנאים מגבילים ■ במקביל, נאסר עליו ליצור קשר עם מי מהמעורבים בפרשה

בתום יום נוסף שבו נחקר הזמר אייל גולן במשרדי ימ"ר תל-אביב בחשד לקיום יחסי מין עם קטינות, החליטה המשטרה לשחררו ממעצר-הבית שבו היה נתון בימים האחרונים, והודיעה על כך לפרקליטיו, עורכי הדין רונן רוזנבלום ומיטל דנינו. גולן שוחרר הערב (א') לביתו בתנאים מגבילים. במקביל, נאסר על גולן ליצור קשר עם מי מהמעורבים בפרשה.

מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום בתל-אביב ב-4 ימים את מעצרם של דני ביטון, אביו של אייל גולן, ושל עובד חברת "ליאם הפקות", צחי אסולין. בנוסף, הוצא נגד השניים צו איסור יציאה מהארץ למשך 180 יום.

בדיון טען נציג המשטרה כי קיים חשד שלפיו חלק מהנערות המעורבות בפרשה עסקו בזנות.

פרקליטו של אסולין, עו"ד שרון קינן, שאל בדיון: "האם נכון שהבנות עבדו בזנות לפני הפרשה?". בתגובה ענה נציג המשטרה: "קיים חשד כזה, לפיו חלק מהקטינות עסקו בזנות".

"האם באחד העימותים מול מרשי, הקטינה פרצה בבכי ויצאה בסערה ואמרה: 'שיקרתי'?", המשיך ושאל עו"ד קינן. נציג המשטרה אמר בתגובה: "נכון, אני אסביר: בעימות היא אישרה את גרסתה בחקירה. לאחר מכן, בשל הלחץ התרחש אותו אירוע שמציין הסנגור - אבל לאחר מכן במקום מסוים היא חזרה על גרסתה".

נציג המשטרה בדיון ציין עוד כי במהלך השבוע האחרון בוצעו פעולות חקירה רבות, ו"קיים יותר מחשד סביר שהחשודים ביצעו את מה שמיוחס להם".

פרקליטו של עובד חברת ההפקות צחי אסולין, עו"ד בני נהרי, שאל את הנציג האם מרשו נתן כסף בעבור שירותי המין. "חומר החקירה קושר אותו לעבירות המיוחסות לו", טען נציג המשטרה.

עו"ד נהרי הבהיר כי "המשטרה עפה על העניין הזה קצת יותר ממה שצריך. אם היה מדובר בחקירה של אלמונים בחשדות שמיוחסים לחשוד זה, אני בספק אם היה מוגשת הארכת מעצר, ובוודאי לא הארכה שנייה".