נחשף ב"גלובס": האחים נקש מצטרפים לגרנובסקי-דנקנר

סך ההזרמה של קבוצת נקש עד למועד השלמת ההסדר יעמוד על 200 מ' ש' ויתרת ההשקעה (50 מ' ש') תשמש לצורך ביצוע הצעות רכש במסגרת מתווה ההסדר המשופר ■ 100 מ' ש' יופקדו בנאמנות

האחים נקש חתמו היום (ג') על הסכם השקעה באי.די.בי במשותף עם קבוצת גרנובסקי-דנקנר - כפי שנחשף ב"גלובס". הם ישקיעו 250 מיליון שקל, אם כי יפקידו רק 100 מ' ש' מסכום זה בנאמנות.

סך ההזרמה של קבוצת נקש עד למועד השלמת ההסדר יעמוד על 200 מ' ש' ויתרת ההשקעה (50 מ' ש') תשמש לצורך ביצוע הצעות רכש במסגרת מתווה ההסדר המשופר.

האחים ג'ו, רפי ואבי נקש, הבעלים של קבוצת ג'ורדאש העולמית, מחזיקים בקבוצת עסקים פרטית הנמנית על יצרניות הג'ינסים, הבגדים והאביזרים המובילות בארה"ב. לצד מותג הג'ינסים ג'ורדאש, מייצרים ומשווקים האחים נקש שורה ארוכה של מותגים, ובהם US POLO. הקבוצה פעילה בארה"ב גם בתחומי הנדל"ן והמלונאות. לאחרונה רכשו האחים נקש את אחוזת ורסצ'ה במיאמי ביץ' במחיר של 41.5 מיליון דולר בעסקת התמחרות שבה גברו על איל ההון האמריקני דונלד טראמפ. אחוזת ורסצ'ה נחשבת לאתר השני המצולם ביותר בארה"ב אחרי הבית הלבן.

בישראל מחזיקים האחים נקש השקעות ואחזקות בתחומי נדל"ן, מלונאות, תעופה, נמל אילת, חקלאות ותעשייה באמצעות קבוצת ג'ורדאש ישראל המנוהלת על ידי אבי חורמרו ומהווה שלוחה של קבוצת ג'ורדאש העולמית. בתחום המלונאות מחזיקה קבוצת נקש בישראל את רשת מלונות אורכידאה הכוללת 13 בתי מלון בפריסה ארצית. בתחום הנדל"ן פועלת קבוצת נקש בישראל בין היתר באמצעות שותפות עם קבוצת אמפא ואמפא נדל"ן (כולל בעלות משותפת על בניין אלקטרה בתל אביב). בתחום התעופה בישראל מחזיקים האחים נקש בחברת התעופה והתיירות ארקיע. לפני כתשעה חודשים רכשו האחים נקש מדי המדינה את נמל אילת.

נקש הוא המצטרף השישי לקבוצה, לאחר שחברת נטו פרשה ממנה היום. בקבוצה נמצאים גם משפחת נוימן, בעלת קבוצת אלון, וקבוצת נץ הבורסאית.