אליום קיבלה אישור נוסף למוצר לעיגון רקמות

החברה קיבלה אישור CE למוצר ה-EndoFast Resorb הייחודי העושה שימוש בטכנולוגיית סיכת העכביש המתכלה (Biodegradable)

אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, קיבלה אישור CE נוסף המהווה אישור שישי בקו מוצרי החברה לעיגון רקמות. האישור הינו עבור מוצר ה-EndoFast Resorb המבוסס על טכנולוגיית סיכת העכביש הייחודית המיועד לטיפול בצניחת אברים ועיגון רקמות בגישה טרנס-ואגינאלית, בגרסתו המתכלה.

החברה מסרה כי "אישור זה מהווה חיזוק משמעותי לפלטפורמה הטכנולוגית של החברה לעיגון רקמות, הכוללת פתרונות לגברים ולנשים, של מוצרים מתכתיים ומתכלים ומאפשרת לרופא המטפל לבחור מבין שתי גישות טיפול זעיר פולשניות. בכוונת החברה להתחיל את שיווק המוצר במסגרת תוכנית המעקב, כפי שהוגדרה בתנאי האישור, במרכזים נבחרים בגרמניה כבר ברבעון הראשון של שנת 2014".

האישור ניתן על ידי Dekra Certification B.V, כאשר במהלך השנה הראשונה ממועד קבלת האישור, שיווק המוצר במדינות האיחוד האירופאי מוגבל לשימוש במסגרת תוכנית מעקב קלינית שנועדה לבחון את השפעות השימוש במוצר בנשים.

מוצר ה-EndoFast Resorb לפרוצדורה זעיר פולשנית בגישה טרנס-וגינלית, עושה שימוש בטכנולוגיית סיכת העכביש הייחודית ומוגנת הפטנטים של החברה המאפשרת השגת חוזק עיגון מירבי, עומק חדירה מינימלי, שימוש במספר קטן של סיכות, הפחתה משמעותית של הסיכון לכאבים, הפחתת הפגיעה בכלי דם וכן הפחתת התגובה הדלקתית לרקמות סמוכות. בנוסף, מאחר והגרסה המתכלה אינה נשארת בגוף, נמנע הצורך מהגוף הקולט להתמודד עם גורם זר באופן תמידי. בדרך זו, ניתן להשיג תוצאות טובות ובטוחות יותר, החלמה מהירה יותר של המטופל ופחות גופים זרים בגוף.

"לצד חתימה על הסכמים מסחריים לשיווק מוצרי החברה, אנו שמחים על כך שמוצר נוסף וחשוב שלנו אושר לשיווק באירופה כך שמדובר באבן דרך משמעותית עבורנו", מסר אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום מדיקל. "קבלת אישור זה ואישורים נוספים שקיבלנו לאחרונה, מדגישים שוב את יכולתנו במסחור טכנולוגיה וקניין רוחני. המוצר החדשני שאושר חשוב במיוחד לאור הביקוש העולמי הגובר למוצרים מתכלים (Biodegradable) והינו המוצר המתכלה היחידי לתיקון ליקויים ברצפת האגן בגישה הטרנס-ואגינאלית. מוצר זה ממצב אותנו בחזית החדשנות בתחום הגניקולוגיה ואף מהווה פלטפורמה למוצרי עיגון מתכלים עבור אינדיקציות נוספות. אנו מאמינים כי המוצר הייחודי, שאנו מתחילים בשיווקו כבר בשנה הקרובה, הינו בעל יתרונות קלינים ושיווקים ברורים יצור ערך למטופלים, לרופאים, למערכת הבריאות ולבעלי המניות של החברה".